استاندار یزد تاکید کرد:

نگاه حمایتی استان یزد به توسعه ورزش بانوان افزایش یابد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۶۴۷۱
نگاه حمایتی استان یزد به توسعه ورزش بانوان افزایش یابد
استاندار یزد با تاکید بر نگاه حمایتی استان به ورزش بانوان، ابراز امیدواری کرد با ایجاد زمینه‌های مناسب و توسعه زیرساخت ها شاهد هموار شدن مسیر بانوان ورزشکار در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ "محمد علی طالبی" استاندار یزد در شورای عالی ورزش استان یزد که به مناسبت تجلیل از برترین‌های ورزش بانوان استان یزد برگزار شد اظهار داشت: استان یزد جایگاه و فضای مناسبی را برای فعالیت زنان در عرصه‌های ورزشی به وجود آورده است و با همه سختی‌هایی که ورزشکاران دارند خوب و با انگیزه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در بازدیدهای انجام شده از قهرمانان و مدال‌آوران استان انجام شد، دریافتیم که انگیزه‌های خوب این قهرمانان می‌تواند الگوی جامعه و جوانان استان باشد، بنده به عنوان مدافع حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستم و به خاطر وجود همه مشکلات که در عرصه ورزشی وجود دارد و چالش‌هایی که برای حضور زنان است احساس شرم می‌کنم.

استاندار یزد تصریح کرد: جای خوشحالی است که با همت بانوان فضا برای افتخار آفرینی زنان فراهم شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم این حضور هر چند در حوزه ورزش است به نقش آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه کمک می‌کند.

طالبی افزود: جامعه زنان استان یزد و کشور مدیون همت و تلاش پایدار فعالان ورزشی است، امید است بتوانیم فرصت‌های لازم و زمینه‌هایی که به توسعه ورزش بانوان کمک می‌کند را فراهم کنیم و از فعالیت‌های ورزشی زنان در مسیر اعتلای نقش زنان حمایت می‌کنیم.

استاندار یزد با اشاره به برخی مشکلات در حوزه ورزش استان ادامه داد: با این نگاه که بانوان بایستی از حمایت‌های بیشتری نسبت به آقایان برخوردار باشند، از همراهی آنان در حوزه ورزش تا حد توان دریغ نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز