رییس پارک علم و فناوری استان البرزخبرداد:

فعالیت ۲۵۱ شرکت دانش بنیان درالبرز/ظرفیت خوبی برای حضور شرکت‌های فناور داریم

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۶۸۵۱
فعالیت ۲۵۱ شرکت دانش بنیان درالبرز/ظرفیت خوبی برای حضور شرکت‌های فناور داریم
رییس پارک علم و فناوری استان البرز با اشاره به فعالیت 251 شرکت های دانش بنیان در این استان گفت: استان البرز به عنوان قطب علمی و فناوری کشور ظرفیت ها، توانمندی های بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی عباسی اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی به عنوان یک دانشگاه مادر با زیرساخت ها و توان علمی خوب در این استان قرار دارد که همواره تلاش ما همکاری با این مجموعه و تلاش برای همکاری با همه مجموعه های علمی، فناوری در بخش های مختلف خصوصی و دولتی است.

وی با اشاره به رشد فراینده شرکت های دانش بنیان و فناور استان تصریح کرد: خوشبختانه استان البرز در بخش های مختلف بویژه حوزه بهداشت و درمان جزو چند استان برتر است و  افزون بر این تعداد شرکت های دانش بنیان نیز به 251 شرکت افزایش یافته که دارای رتبه سوم در این زمینه  هستیم.

عباسی از صادرات یکصد هزار دلاری پارک علم و فناوری البرز در سال 99 خبر داد و اعلام کرد: همه تلاش ما در پارک علم و فناوری البرز اعلام واقعی آمار و اطلاعات از فعالیت ها در بخش های مختلف علمی، تولیدی و صادراتی و تعداد شاغلان و فناوران است.

رئیس پارک علم و فناوری البرز ادامه داد: در حال حاضر تقسیم بندی بین شرکت های دانش بنیان و فناور و همچنین بین شرکت های استارت آپی و خلاق وجود دارد و اگر شرکتی دانش بنیان شود و یا طرح و زمینه تحقیق و توسعه دانش بنیان داشته باشد می تواند از حمایت های بدون سقف مالی حوزه دانش بنیان استفاده کند.

وی بر لزوم استقرار شرکت های فناور و دانش بنیان در پارک های علم و فناوری تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز در استان البرز ظرفیت خوبی برای حضور شرکت های دانش بنیان و فناور دارد و می تواند با صندوق پژوهش و فناوری استان زمینه استفاده از تسهیلات حمایتی را نیز برای این شرکت ها فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز