مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره‌برداری است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۲
مجتمع گردشگری سپهر تابناک دیواندره آماده بهره‌برداری است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان: «از نهایی شدن مراحل ساخت و بهره‌برداری مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری سپهرتابناک در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  یعقوب‌گویلیان در این خصوص اظهار کرد: «مجتمع تفریحی و گردشگری سپهرتابناک یکی از بزرگترین مجتمع‌های گردشگری استان و در شهرستان دیواندره قرار داد و  دارای بخش‌هایی مختلف و متنوعی از جمله مجموعه مدرن پارک آبی، استخر، رستوران، شهربازی، سالن چند منظوره، پمپ بنزین، هتل، پارکینگ و فضای سبز می‌باشد که در غرب کشور کم نظیر است.

او افزود: درصورت تکمیل و اتمام این طرح و توسعه بخش‌های تفریحی، این مجتمع می‌تواند نقش مهمی را در جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در شهرستان دیواندره ایفا کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، با اشاره به حمایت همه جانبه این اداره‌کل از  پروژه‌های حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ادامه داد: استان کردستان هم اکنون یکی ازاستان های پیش‌رو در زمینه جذب سرمایه‌گذار و پروژه‌های در دست احداث در حوزه گردشگری است.

گویلیان با اشاره به اینکه برای ساخت مجتمع تفریحی و گردشگری سپهر تابناک شهرستان دیواندره بیش از 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: « این مجتمع در صورت به بهره بردرای رسیدن  می‌تواند برای 95 نفر اشتغال‌زایی کند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز