همه دستگاه ها و سازمانها باید نسبت به سلامت اداری حساس باشند

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۶۹۷۱
همه دستگاه ها و سازمانها باید نسبت به سلامت اداری حساس باشند
رئیس دستگاه قضا با نخبگان استان آذربایجان غربی دیدارکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سید ابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان استان آذربایجان غربی گفت: مبارزه با فساد در نظام اسلامی سربازان و سرداران فراوانی دارد من هم یک سرباز نظام هستم و پرچمدار، خود رهبری است.

وی افزود: سازمان ها و ادارات باید جلوه کارآمدی و گره گشایی از زندگی مردم باشند. چنانچه این سازمان ها خود گرفتار فساد شوند، در کار مردم گره می اندازند و برای آنها مشکل مضاعف ایجاد می شود.

رئیس دستگاه قضا افزود: همه دستگاه ها و سازمانها باید نسبت به سلامت اداری حساس باشند و بدانند که کوچکترین ناسلامتی در یک مجموعه به کل سازمان آسیب می رساند.

رئیسی گفت: نقش آفرینی مردم در حوزه های مختلف همواره اثرگذار و ثمربخش است؛ در بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز حضور و نقش مردم و سازمانهای مردم نهاد بسیار تعیین کننده است.

رئیسی اضافه کرد: به هیچ عنوان بانکی اجازه ندارد پس از تملک یک واحد تولیدی، موجبات تعطیلی آن را فراهم آورد. با جدیت موضوع کارخانه هایی را که پس از تملک از سوی بانک ها تعطیل شده اند را دنبال می کنیم.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: باید شرایط برای رونق هرچه بیشتر کشاورزی در استان آذربایجان غربی فراهم آید و این استان به قطب کشاورزی در کشور تبدیل شود؛ همچنین باید در زنجیزه تولید، تامین و توزیع تا مصرف محصولات کشاورزی، دست دلالان قطع شود.

وی گفت: توسعه اقتصادی در پرتو امنیت اقتصادی است و این امر نیز مرهون مبارزه با فساد اقتصادی است؛ وجود فساد در بخش های اقتصادی، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را مردد و دلسرد می کند

رئیسی گفت: با ایجاد امنیت اقتصادی، توسعه اقتصادی محقق می شود و هرگونه رانت خواری و فساد، سرمایه گذاران را در سرمایه گذاری خود دچار تردید می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز