مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان :

مجتمع پرورش ماهی سپیددشت آماده واگذاری است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۷۰۰۲
مجتمع پرورش ماهی سپیددشت آماده واگذاری است
محمد حسین جناب گفت: مجتمع پرورش ماهی شش هزار تنی سپیددشت آماده واگذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛جناب در جلسه کارگره اشتغال استان اظهار کرد: به دنبال ایجاد تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری قرار بود دو هزار و 500 نفر مشغول به کار شوند که هزار و 500 نفر از طریق منابع تسهیلاتی، 300 نفر در دستگاه های دولتی و 700 نفر در واحدهای اقتصادی استان وارد بازار کار شوند.

او افزود: در بخش تسهیلاتی مشکلی وجود ندارد و با توجه به تامین منابع، سقفی برای پرداخت تسهیلات نیست و به اندازه نیاز تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی منابعی در نظر گرفته شده و همچنین در بخش رونق تولید نیز منابعی وجود دارد که قابل تخصیص است.

جناب با اشاره به اینکه استانداری نسبت به این موضوع بی توجه نیست گفت: در این مدت اقداماتی صورت گرفته، البته پیشنهاد می دهیم گروه اقتصادی کوثر که توان اقتصادی خوبی دارد می تواند در سرفصل ها وارد شود.

او خاطر نشان کرد: در این راستا یکی از ظرفیت های مهم استان مجتمع پرورش ماهی شش هزار تنی در سپیددشت است که برای این واحد 30 میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون آماده واگذاری است.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان یادآورشد: با بهره برداری از این مجتمع می توان برای هزار و 200 نفر شغل ایجاد کرد که ما آماده واگذاری این مجتمع به بنیاد شهید هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز