امیدواریم شاهد پیک چهارم در مشهد نباشیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۹۵۴۴
امیدواریم شاهد پیک چهارم در مشهد نباشیم
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا اظهار کرد: همراهی بخش خصوصی با بخش دانشگاهی موجب شد تا بتوانیم در پیک سوم کرونا با کمترین میزان مرگ و میر شرایط را کنترل کرده و به بیماران خدمت رسانی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر بدیعی، در نشست تقدیر از روسای بیمارستانهای خصوصی مشارکت کننده در ارائه خدمت به بیماران کرونایی  با اشاره به اینکه اگر حمایت بخش خصوصی در پیک سوم کرونا نبود بخش دانشگاهی به تنهایی نمی توانست با کمترین آسیب از این بحران عبور کند ، خاطر نشان کرد: عنایت خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به خادمان مردم و علاوه برآن برنامه ریزی هایی که در دانشگاه برای تهیه لوازم حفاظت فردی انجام شده بود باعث شد که خراسان رضوی به بزرگترین تولید کننده ماسک در کشور تبدیل شود و ما در این حوزه با مشکلی روبرو نشویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همدلی و مشارکت همه مراکز و سازمان های موثر در پیک سوم نیز موجب شد تا با کمترین میزان مرگ ومیر در بین دانشگاه های هم تراز بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

مسئول کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مجموعه درمانی شهر مشهد که شامل بخش دانشگاهی و خصوصی، خیریه و... بود به مدت 370 روز به مردم خدمت کردند و نشان دادند که تخت های بیمارستانی یک مجموعه بهم پیوسته است که تلاش شبانه روزی آنها برای حفظ سلامت مردم است.

دکتر بدیعی  گفت: امیدواریم شاهد پیک چهارم در شهر مشهد نباشیم و مردم خوزستان نیز از این سختی نجات یابند  اما اگر این پیک در استان ما نیز آغاز شود به دلگرمی سایر بخش ها تمام توان خود را برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز