پوشش ارتباطی ۲۵۰ روستای آذربایجان غربی در سه ماه اخیر برقرار شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۹۷۷۷
پوشش ارتباطی ۲۵۰ روستای آذربایجان غربی در سه ماه اخیر برقرار شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی در دوازدهمین شورای مدیران دستگاه های استانی حوزه فاوای استان از پوشش ارتباطی۲۵۰روستای آذربایجان غربی در سه ماه اخیر خبر داد و گفت: در سال جاری با تمام مشکلات اعم از شیوع کرونا و عدم تامین تجهیزات، اقدامات ارزنده ای در حوزه ارتباطات استان انجام شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان در دوازدهمین شورای مدیران دستگاه های استانی حوزه فاوای آذربایجان‌غربی، گفت: با همکاری اپراتورهای ارتباطی تمام مدارس شهری و روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و در مرحله اول ۳۰ گیگ و در مرحله دوم ۷۰ گیگ ترافیک رایگان به آنها اختصاص یافت.

جلیلی‌نژاد با اشاره به وضعیت به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا و عدم تمایل مردم برای دریافت خدمات به صورت حضوری عنوان کرد: در سال جاری با تلاش جهادی حوزه ارتباطات استان بستر لازم برای الکترونیکی شدن خدمات به وجود آمد و طبق آمار ۶۰ درصد برنامه های وزارت برای الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها محقق شد.

وی با اشاره به ایجاد ۱۱۰ دفتر جدید پیشخوان دولت در استان اظهار کرد:ایجاد اشتغال ،الکترونیکی شدن خدمات بسیاری از سازمان ها و دستگاهای اجرایی و همچنین برون سپاری خدمات دولت از طریق دفاتر در شرایط کرونایی از مزایای ایجاد دفاتر جدید بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز