مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

پیست اسکی الیگودرز از طرح های مهم کشور از نظر توریسم ورزشی است / اعتبار موردنیاز تکمیل فاز دوم پیست بالغ بر ۵ میلیارد تومان است

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۱۱۱۰
پیست اسکی  الیگودرز   از طرح های مهم کشور از نظر توریسم ورزشی است / اعتبار موردنیاز  تکمیل فاز دوم پیست بالغ بر ۵ میلیارد تومان است
حشمت الله امان الهی گفت: با تکمیل فازهای دیگر پیست اسکی الیگودرز شاهد رشد اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم اهالی روستای فرسش خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز جمعه  در آیین  افتتاح پیست تمندر روستای فرسش الیگودرز ،اظهار کرد:  این طرح بهمن ۹۷ ازمحل تامین اعتبارات ملی و استانی آغاز شد.

او بااشاره به اینکه مساحت کل سایت ۵۰،۰۰۰ مترمربع است ،افزود:اقداماتی از جمله،اجرای دستگاه تله اسکی به طول ۷۰۰ متر، تسطیح باند پیست اسکی، اجرای جاده دسترسی به طول حدود ۶۵۰ متر، اجرای پارکینگ، اجرای کامل شبکه برق رسانی پیست و... برای این طرح انجام شده است.

امان الهی  در ادامه هزینه کرد طرح را از اعتبارات ملی و استانی حدود ۵ میلیارد عنوان کرد  وگفت: البته هزینه هایی نیز توسط بخش خصوصی و کمک های دستگاه های استانی و شهرستانی انجام شده است.

اوتصریح کرد: دستگاه برفکوب در مراحل پایانی خرید است و تکمیل فاز دوم ساختمان مدرسه اسکی (شامل: فضاهای آموزشی، خدماتی و رفاهی) انجام می گیرد و همچنین ایجاد امکانات رفاهی منجمله احداث پد هلیکوپتر و... درحال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  بیان کرد: فاز دوم طرح شامل امکانات رفاهی، مدرسه اسکی و حصار کشی می باشد که اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل فاز دوم مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

امان الهی درپایان این پیست را یکی از طرح های مهم کشور از نظر توریسم ورزشی دانست و گفت: با فعال شدن فازهای دیگر این طرح، قطعا بحث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای اهالی روستای فرسش و منطقه در الیگودرز انجام خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر ، دکتر خادمی استاندار محترم لرستان ودکتر خدابخشی نماینده محترم مردم الیگودرز که در به ثمر نشستن این طرح برای جامعه ورزش و جوان تلاش وافری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز