آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ در لرستان

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۱۲۳۴
آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ در  لرستان
دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ به میزبانی سد حوضیان الیگودرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ مسابقات کسب سهمیه روئینگ المپیک توکیو اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد.

به همین منظور تیم ملی روئینگ کشورمان برای حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک دور جدید تمرینات خود را با حضور ۶ پارو زن در دو بخش آقایان و بانوان آغاز می کند.

افشین فرزام سرمربی، فرزین رضایی کمک مربی و هومن صارمیان سرپرست اردو در به میزبانی شهرستان الیگودرز لرستان هستند.

حمیدرضا رضوانی از تهران، بهمن نصیری از زنجان و نازنین ملائی از گیلان نفرات حاضر در این اردو هستند.

رئیس هیئت قایقرانی لرستان دراین  خصوص  گفت: برای اولین بار در لرستان اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو در سد حوضیان الیگودرز در دو بخش آقایان و بانوان در تاریخ ۲۰ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۲۵ روز برگزار می کنند.

هومن صارمیان افزود: خوشبختانه لرستان با توجه به داشتن پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه گردشگری دریاچه ای، رودخانه‌ای و چشمه های جوشان میتواند مکانی مناسب برای تمرین و حتی مسابقات کشوری تبدیل گردد.

او تصریح کرد: هیئت جدید قایقرانی لرستان با توجه به اینکه در طول این مدت کوتاه از فعالیت خود از تلاش های خود برای ارتقاء سطح کمی و کیفی هیئت قایقرانی لرستان برنامه های خوبی در نظر داریم.

ریئس هیئت قایقرانی لرستان بیان کرد: انشاالله با همکاری و همدلی و همفکری و مساعدت مدیرکل پرتلاش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان دکتر امان الهی اتفاقات خوبی در هیئت قایقرانی لرستان خواهد افتاد به طوری که در سطح ملی و در سطح برگزاری لیگ برتر حرف اول را در آینده خواهیم زد.

صارمیان گفت :ما خواهیم توانست این اردو را به شکل مناسبی انجام دهیم و خوشبختانه باهماهنگی های مناسب تمام امکانات لازم برای هرچه بهتر برگزار نمودن این اردو در نظر گرفته ایم.

رئیس هیئت قایقرانی لرستان  خاطر نشان کرد:خوشبختانه لرستان باتوجه به این همه ظرفیت های بالاقوه ای که دارد از مسئولان کشوری انتظار می رود که این استان را به پایلوت تمرینات واردوهای تیم ملی قایقرانی وهمچنین برگزار نمودن مسابقات لیگ های مختلف ،انتخاب نمایند.

اوگفت: از   همکاری وحمایت های آقای امان الهی مدیرکل پرتلاش ورزش و جوانان لرستان  ،مهدی شاه نصیری رئیس ورزش و جوانان الیگودرز ورسول مرادی رئیس هیئت قایقرانی الیگودرز تقدیر و تشکر می کنم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز