هدفمان آینده‌سازی در ورزش هندبال است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۱۳۹۲
هدفمان آینده‌سازی در ورزش هندبال است
مدیرعامل باشگاه ورزشی اشتادسازه گفت: هدف ما آینده‌سازی در ورزش هندبال است و سعی کردیم از پتانسیل‌های موجود به بهترین نحو بهره ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسامی، مالک باشگاه ورزشی اشتادسازه با بیان اینکه هندبال در خراسان ورزش بسیار قوی بوده که از پشتوانه خوبی برخوردار است، اظهار کرد: متاسفانه در سالهای اخیر، به علت بی‌توجهی به هندبال، از سکوها دور شده بودیم.

وی ادامه داد: در گام نخست، وارد بحث بانوان شدیم چراکه به علت کمتر دیده شدن، حضور اسپانسر و حامی در این بخش کمرنگ است، هندبال بانوان از پتانسیل بالایی برخوردار است و خوشحالیم که براساس تفاهمنامه با فدراسیون هندبال، اولین اردوی تیم ملی جوانان را به میزبانی مشهدمقدس برگزار کنیم وبعنوان حامی تیم ملی جوانان همکاری با فدراسیون هندبال را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ورزشی اشتادسازه تصریح کرد: به واسطه این همکاری، انگیزه‌ای در ورزش استان ایجاد می‌شود،هدف ما آینده‌سازی در ورزش هندبال است و سعی کردیم از پتانسیل‌های موجود به بهترین نحو بهره ببریم.

حسامی در خصوص سرمربی تیم ملی عنوان کرد: برنامه آوردن سرمربی خارجی داشتیم که به علت شرایط کرونا فعلا محیا نشده است، مربیان تیم اشتادسازه جزو بهترین مربیان کشور هستند و از رده بالایی در بحث فنی برخوردارند.حداقل برنامه ما یک ساله است ولی درصدد هستیم با همکاری فدراسیون، طی 2 الی 3 سال، یک تیم ملی خوبی را تحویل هندبال بانوان دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز