فرمانده انتظامی استان البرز:

۴۰ درصد سارقان دستگیرشده سابقه قبلی ندارند/کاهش وقوع جرایم خشن در البرز

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۲۱۶۱
۴۰ درصد سارقان دستگیرشده سابقه قبلی ندارند/کاهش وقوع جرایم خشن در البرز
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله از طرح دستگیری سارقان در استان گفت: 40 درصد ازسارقان شناسایی شده سابقه ای ندارند وبعضا از دیگر استان ها به البرز آمده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین مرحله از طرح برخورد تهاجمی با جرایم خشن و سارقان طی 48 ساعت گذشته انجام شد ومجموعا 97 نفر در قالب 33 باند و6 مالخر در جرایم مختلف از جمله سرقت، زورگیری،شرکت های هرمی، اسیدپاشی، قتل، جعل و تجاوز دستگیر شدند.

وی ارزش اموال کشف شده را 19 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:اموال سرقتی شامل انواع خودرو،لوازم خانگی،زیورآلات و مدارک و ابزار کار وتجهیزات بوده است.

سردار محمدیان با بیان اینکه جرائم خشن کاهش قابل توجهی را در استان نشان می دهد گفت: بخشی از جرایم خرد به معتادین ولگرد و متجاهر مرتبط است و در این خصوص اخیرا در قالب طرحی حدود 700 نفر از آنها از سطح شهرها جمع آوری شده اند.

این مسئول انتظامی با قدردانی از همراهی رسانه ها گفت: هشدارهای ما به گوش سارقان و زورگویان رسیده و ماحصل آن کاهش وقوع سرقت در سطح استان البرز است.

محمدیان با بیان اینکه مجرمین از طریق اقدامات پلیسی و شکایات صورت گرفته شناسایی و دستگیر می‌شوند، گفت: بخشی از سارقان از استان‌های دیگر به البرز می‌آیند ضمن آنکه طبق بررسی ها 40 درصد از سارقان شناسایی شده سابقه قبلی ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز