۶۰ درصد مبتلایان به کرونا در دورهمی های خانوادگی مبتلا شده اند!

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۸
۶۰ درصد مبتلایان به کرونا در دورهمی های خانوادگی مبتلا شده اند!
فرماندار خاتم با بیان افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان ، تغییر وضعیت آن به پرخطر گفت : ۶۰ درصد مبتلایان به این ویروس مربوط به دورهمی های خانوادگی و فامیلی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "جواد میربهبودی" فرماندار خاتم با بیان اینکه دورهمی خانوادگی عامل ابتلا 60 از شهروندان این شهرستان به ویروس کرونا، اظهار کرد: وضعیت شهرستان از نظر همه گیری کرونا به دلیل ساده انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به نارنجی (پرخطر) تغییر پیدا کرد.
رییس ستاد پیشگیری از کرونا در خاتم بدون اشاره به تعداد افراد شناسایی شده، مبتلایان قطعی، بستری ها و فوتی ها بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان افزایش یافت و بیماران بدحال نسبت به گذشته بیشتر شد که این موضوع می تواند منجر به افزایش آمار جانباختگان کرونا در هفته های پیش رو شود.
وی اضافه کرد: مردم باید با حساسیت بیشتری مانند یکسال گذشته با همدلی و همراهی  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اصناف نیز مقررات اعمال مربوط به محدودیت را  به خوبی رعایت کنند تا آمار بیماران بدحال و افراد فوتی کمتر و محدودیت ها حداقل بعد از ایام نوروز برداشته شود.
 وی از اعمال محدودیت های ناشی از وضعیت نارنجی خاتم خبر داد و اظهار کرد: هرگونه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ممنوع است همچنین هرگونه فعالیت گروه های شغلی سه و چهار تعطیل است و منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان باقی است.  

میربهبودی با بیان اینکه هرگونه تجمع و دورهمی و عید دیدنی برای مردم خطر جدی به همراه دارد، توصیه کرد: افرادی که تست کرونای آنها مثبت است به خاطر سلامتی خود و خانواده هایشان به هیچ وجه از منزل خارج نشوند و تیم های حمایتی بسیجیان طرح شهید سلیمانی همچنان درصورت درخواست، همراه و یاور شهروندان در طول مدت قرنطینه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز