در پیامی؛

تبریک مدیرخانه جوانان لرستان به مناسبت هفته جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۶۳۳۴
تبریک مدیرخانه جوانان  لرستان به مناسبت هفته جوان
آذین عارفیان مدیر خانه جوانان لرستان درپیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته جوان خواستار نگاه ویژه تر مسئولان به این قشر اثرگذار درجامعه شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آذین عارفیان مدیر خانه جوانان استان لرستان در پیامی  ضمن گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و تبریک فرارسیدن هفته جوان خواستار نگاه ویژه تر مسئولان به این قشر اثرگذار درجامعه شد .

درمتن این پیام  آمده است:

اندیشه پیران و فکر و تجربه آنها وقتی بکار می آید که حرکت جوانانه ی جوانان وجود داشته باشد که پیشران حرکت انقلاب جوان ها هستند(امام خامنه ای )

یکایک اشخاص جامعه به خوبی میدانند ؛که حضور ،تلاش و نقش آفرینی جوانان،حق گرا و خداگرا درپیشینه و صبغه ی پر از فراز و نشیب کشورمان  از دوران انقلاب و دفاع مقدس،تادوران پسا برجام و جنگ های نرم و اکنون درجبهه بهداشت و درمان و سلامت دشتبان و همراه نظام بوده و به منصه ظهور رسیده است .

جوانان نظام ایران اسلامی ،باتکیه و توکل برخداوند متعال و بهره مندی از اندیشه ها و آرمان های امام راحل و سپس منویات مقام معظم رهبری در عرصه  های مختلفت سیاسی،فرهنگی،هسته ای ،صنعتی،و ...... و اکنون در حوزه ی بهداشت ،درمان و سلامت عمومی توانمندی ،ایثار و اندیشه های بدیع خود را به منصه ظهور و بروز رسانیده اند.درسالی که باعنوان ((تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها))ازسوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامگذاری شده است به لطف خدا و تلاش مردم و مسئولین با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و به تدبیر دولت امیدوارم بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آن ها درعرصه های مختلف فراهم شود.

اینک که در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)و هفته جوان قرار گرفته ایم این جانب ضمن تبریک فرارسیدن این مناسبت مبارک به تمامی ملت شریف ایران بویژه جوانان کشور و استان لرستان یقین دارم آنچه مسلم است جوانان ایرانی باعزم و اراده راسخ و مصمم خویش همچنان قله های رفیع موفقیت درعرصه های گوناگون راتسخیر خواهند کرد و با عنایت به توانایی هایی که به اثبات رسانیده است شکوه بیش از پیش را برای ایران بزرگ و جهان به ارمغان خواهند آورد .

آذین عارفیان

مدیرخانه جوانان استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز