نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی:

حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۶۸۷۰
حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است
دکتر محسن فتحی نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور و توجه به جوان گرایی را یک مطالبه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛دکتر محسن فتحی به مناسبت هفته جوان و  در جلسه با شورای مدیران و هیئت اندیشه ورز جوان کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: مجلس یازدهم با شعار حمایت از محرومان آغاز به کار کرد و در ادامه کار این شعار را در قالب لایحه بودجه دولت با اختصاص ۳۵ هزار میلیارد برای ارائه خدمات معیشتی، مسکن ، اشتغال و در اختیار گذاشتن منابع مالی کمیته امداد عملی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان بود، افزود:  به عنوان نماینده مردم کردستان و جامعه محرومان به وظیفه خود می دانیم از این قشر حمایت و از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

دکتر فتحی گفت: با توجه به تحت حمایت بودن ۱۵ و ۶ دهم درصد از جمعیت خانوار استان توسط کمیته امداد انتظار است در زمینه اشتغال زایی و خودکفایی این خانواده ها و خروج از چرخه حمایت کار شود.

وی با اشاره به هفته جوان ادامه داد: به عنوان دبیر دوم هیئت رئیسه سنی مجلس به عنوان وظیفه نماینده جوانان از این قشر حمایت خواهم کرد. نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ریاست جهموری آینده با شعار جوان گرایی و دولت جوان انقلابی دارد ورود پیدا می کند وحضور جوانان در پست های مدیریتی کشور یک مطالبه  است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیاد است و وقت آزمون و خطا نیست، تصریح کرد: انرژی جوانان و در کنار آن تجربه بزرگسالان  که چراغ راهی است برای روشن کردن راه تاریک و با هم افزایی، امید است اتفاقات خوبی را درسال آینده رقم بزنیم.

دکترفتحی ادامه داد : مجمع نمایندگان استان کردستان در زمینه حمایت از مجموعه کمیته امداد کردستان هم عقیده بوده و با توجه به وجود یک مجموعه مدیریتی موفق در این نهاد باید این حمایت را ادامه دهیم.

وی گفت: کمیته امدادکردستان  سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و با شفاف سازی عملکرد به افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکتهای مردمی کمک کرده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: خیل عظیم کمک های مردمی نشان دهنده آن است که کمک های آنان به دست نیازمندان واقعی این استان خواهد رسید.

وی گفت: همه دستگاه ها و مسئولان باید با عملکرد درست خود اعتماد عمومی را به دستگاه های خود افزایش دهند چون با اینکار اعتماد عمومی به نظام و حاکمیت بیشتر می شود.

دکتر فتحی افزود:  تعامل بین دولت و مجلس و همه دستگاه ها اولویت مجلس یازدهم است و امید است با عمل به وعده های خود به ترمیم اعتماد عمومی کمک کنیم.

در پایان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اهدای لوحی از دکتر محسن فتحی به دلیل حمایت از نیازمندان و کمک ماهیانه به ۲۰ نفر از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تقدیر کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز