آغاز مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور از ۱۷ فروردین ماه

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۳
آغاز مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور از ۱۷ فروردین ماه
با اعلام سازمان لیگ فوتسال کشور رقابت های لیگ مناطق در رده های امید و بزرگسالان طی روزهای 17 لغایت 21 فروردین ماه در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ در این مرحله، رقابت های رده امید گروه دوم به میزبانی شهرستان گرمی در استان اردبیل برگزار می شود و تیم توحید دهگلان به عنوان نماینده کردستان در این رده به مصاف حریفان خود می رود.

تیم های توحید_دهگلان، ایرانیان گرمی، کیامیدان لاهیجان، شهریار ابهر، شهدای زینبیه قزوین در گروه دوم با یکدیگر هم گروه هستند.

توحید دهگلان در اولین دیدار خود راس ساعت 15 روز سه شنبه 17 فروردین ماه به مصاف تیم شهدای زینبیه قزوین می رود.

 در گروه سوم رده سنی بزرگسالان نیز که مسابقات آن به میزبانی شهرستان #بانه برگزار می شود تیم #صرافیمتینبانه به عنوان نماینده استان کردستان حضور دارد.

تیم های پدیده ملکشاهی، فایز دشتی، ستارگان کاکی، شاهین امیدیه، کشاورز کتوند، #صرافیمتینبانه ، سرخ پوشان اسلام آباد غرب، شاهین سرپل ذهاب در این گروه قرار دارند و رقابت های خود را از روز سه شنبه 17 فروردین ماه در سالن تختی شهرستان بانه برگزار می کنند.

 گفتنی است؛ تیم های دیواندره و مریوان نیز به  ترتیب در رده های نونهالان و نوجوانان به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور دارند که تاکنون تاریخ برگزاری مسابقات این رده ها از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

همچنین تیم سپاهان مریوان به عنوان تنها نماینده استان در رده سنی جوانان و در گروه سوم این رقابت ها حضور پیدا کرد که مسابقات آن طی روزهای 17 لغایت 23 اسفندماه سال گذشته به میزبانی همدان برگزار شد و سپاهان مریوان با 3 باخت، 1 بُرد و 1 تساوی از دور مسابقات حذف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز