استاندار البرز:

بیمارستان‌های البرز مملو از بیماران کرونای جهش یافته است/ مردم رعایت نکند فاجعه‌ای بزرگ رقم می‌خورد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۹۸۰۸
بیمارستان‌های البرز مملو از بیماران کرونای جهش یافته است/ مردم رعایت نکند فاجعه‌ای بزرگ رقم می‌خورد
استاندار البرز با اشاره به اینکه بیمارستان های استان مملو از بیماران کرونایی شده، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران البرز که صبح امروز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

وی گفت: اگر دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه ای بزرگ رقم می خورد.

استاندار البرز افزود: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک تر از امواج قبلی است.

وی گفت: البرز بلحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر 14 استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا است.

 این مسئول در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به انتخابات پیش رو، خطاب به فرمانداران و مدیران، افزود: شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسئولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

وی ادامه داد: جای خرسندی دارد که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و هیات های اجرایی تشکیل شده اند.

شهبازی گفت: در تایید یا رد صلاحیت ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم نباید به گونه ای اقدام شود که خدایی ناکرده به آبرو و اعتبار کسی خدشه وارد شود.

وی افزود: رعایت مر قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چهارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی گفت: تمامی کاندیداهای تایید شده، از نظر ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز