معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز خبرداد:

دستور ویژه استاندار برای تکمیل خانه جوان البرز/ ۱۵۰ کارگاه در حوزه ازدواج وکارآفرینی برگزار کردیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵۱
دستور ویژه استاندار برای تکمیل خانه جوان البرز/ ۱۵۰ کارگاه در حوزه ازدواج وکارآفرینی برگزار کردیم
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از دستور ویژه استاندار برای تامین اعتبار تکمیل خانه جوان استان البرز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشار اظهار کرد: روز گذشته اولین جلسه رسمی نماینده عالی دولت در استان البرز با موضوع جوانان برگزار شد و ما در نشست شورای عالی ساماندهی امور جوانان توانستیم مصوبات خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: تکمیل خانه جوان استان یکی از موارد مطرح شده بود که استاندار البرز دستوری ویژه برای پیگیری تامین اعتبار آن را دادند و امید می رود خانه جوان استان البرز که در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در کوتاه ترین زمان تکمیل ودر اختیار جوانان البرزی قرار گیرد.

افشاری در ادامه اختصاص فضای ویژه برای استقرار مجمع جوانان استان در استانداری البرز را دیگر اتفاق مثبت نشست رو گذشته دانست و گفت: این اتفاق گویای اهمیت جوانان است وامیدواریم جوانان ما نیز با مطالبه گری در این راستا به خوبی عمل کنند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود اشاره ای به شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری 100 کارگاه آموزش پیش و حین ازدواج و50 کارگاه کارآفرینی در مناطق کم برخوردار را شاهد بودیم ضمن آنکه در سال گذشته با ایجاد مجمع خیرین ازدواج استان تلاش داریم حمایت های لازم را برای ازدواج جوانان کم بضاعت را صورت دهیم.

وی مشارکت جوانان در آزادی 40 زندانی  و آماده سازی و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند را از دیگر اقدامات شاخص سال گذشته برشمرد و گفت: برای سال جاری نیز با استفاده از ظرفیت جوانان در این راستا تلاش خواهد شد.

افشاری از تداوم ارائه خدمات مشاوره رایگان به خانواده های کم بضاعت در حوزه ازدواج،کار وتحصیل در 8 مرکز روانشناسی استان خبرداد وگفت: با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش تا سقف یک هزار خانواده می توانند از این امکان بهره مند شوند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در پایان گفت: جوانان البرزی در قالب 205 سازمان مردم نهاد مشارکتی اثرگذار در حوزه های مختلف دارند که این میزان در کشور کم نظیر است و حضور یک جوان البرزی در جایگاه ریاست مجمع ملی جوانان کشور نیز گویای این ظرفیت بالا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز