استاندار یزد:

ادارات متخلف در اعمال دورکاری مورد برخود قرار می‌گیرند/ نماز جماعت در یزد برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۲۱۵۳
ادارات متخلف در اعمال دورکاری مورد برخود قرار می‌گیرند/ نماز جماعت در یزد برگزار می‌شود
استاندار یزد در ستاد مقابله با کرونا استان یزد گفت: در هفته آینده به صورت جدی در ادارات استان دورکاری کارکنان دولت استان اعمال و اداره‌ی متخلف در اجرا باید مورد برخورد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد روز پنجشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان با اعلام با بیان اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونای استان در حفظ سلامت مردم اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل و همکاری بین بخشی بسیار خوبی که در یک سال گذشته و در مقابله با کرونا در استان وجود داشت شاهد موفقیت بسیار خوبی در کنترل این بیماری بودیم.

وی با ابراز تاسف از افزایش تعداد مراجعه کنندگان و افزایش صعودی بستری شدگان در مراکز درمانی، افزود: تصمیمات ویژه ای در شرایط کنونی باید گرفته شود.

استاندار یزد با قدردانی از همراهی و مشارکت همه مردم و بویژه اصناف، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که توسط مراکز بهداشتی و همچنین دیگر مراکز انجام شده شاهد کنترل این بیماری در استان بودیم.

طالبی ادامه داد: هرگونه اعمال محدودیت علاوه بر مصوبات ستاد ملی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای ذی ربط انجام می شود و البته قدردان همکاری همه هستیم .

استاندار یزد تصریح کرد: همچنین با توجه به درخواست جمع کثیری از اقشار مختلف و دستگاه های مربوطه و همچنین موافقت مرکز بهداشت مقرر شد علی رغم اینکه مصوبه ستاد ملی محدودیت های کاملی را در نظر گرفته بود اما با توجه به درخواست مردمی و موافقت ارگان های مربوطه نماز جماعت در حداقل زمان ممکن و در فضای باز و با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار شود .

طالبی ادامه داد: محدودیت تردد، مصوبه ستاد ملی است که روز گذشته انجام شد و باید توسط نیروی انتظامی به صورت کامل اجرا شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد و از زحمات همه نهادهای انتظامی کمال تشکر را داریم.
 استاندار یزد همچنین در پایان از مردمخواست تا  مانند گذشته با رعایت آیین نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از گسترش کرونا و افزایش مبتلایان جلوگیری نموده تا بتوانیم موج جدید را قبل از بحرانی شدن کنترل کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز