امام جمعه مهریز:

نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال حیاتی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۲۱۵۵
نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال حیاتی است
امام جمعه مهریز گفت: نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال با ایجاد امنیت پایدار و آرامش در جامعه حیاتی و سرنوشت‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت ‌الاسلام "عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهرزی روز پنجشنبه در نشست با سرهنگ "وحید احمدی" فرمانده منطقه انتظامی شهرستان افزود: نیروی انتظامی حافظ امنیت در حوزه‌های مختلف اجتماعی است و در کنار فعالیت سایر نهادها دولتی و بخش‌خصوصی در تحقق نامگذاری امسال مسوولیت راهبردی دارد .

وی با بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بر حسب ضرورت کشور و برای خنثی‌کردن جنگ اقتصادی و تحریم استکبارجهانی علیه کشور است ادامه داد: اگر امنیت پایدار وجود داشته باشد فعالان بخش تولیدی و اقتصادی می‌توانند به راحتی برای کمک به شعار سال اقدام کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: وجود امنیت بالاترین ضرورت و نعمتی است که به برکت انقلاب اسلامی و فعالیت نیروهای مخلص در کشور وجود دارد و هرچه ارتقا یابد بهتر در بستر آن وظایف خود را با تکیه به ظرفیت‌های داخلی برای جهش تولید به کار می‌گیرند.

محی‌الدینی از تلاش نیروی انتظامی منطقه با همکاری سایر نیروها در سال گذشته قدردانی کرد و به اهمیت امور فرهنگی و آموزشی در کنار امور اجرایی و امنیتی اشاره کرد و یادآور شد: باید مردم و جوانان را به امور مختلف انتظامی بیش از گذشته آشنا کرد.

وی بیان کرد: در سایه همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتطامی است که بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی و برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های مختلف پیشگیری می‌شود و این تعاملی که وجود دارد بر اساس نیاز در شهرستان ارتقا یابد.

همچنین سرهنگ وحید احمدی فرمانده منطقه انتظامی مهریز با قدردانی از همراهی و حمایت‌های امام جمعه شهرستان به ضرورت توجه به مسایل فرهنگی و آموزشی در مباحث مختلف اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز