آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۶۶۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا 21 فروردین ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر شهرام حبیب‌زاده روز شنبه گفت: سرعت و سطح موج چهارم شیوع کرونا در این استان نسبت به موج‌های اول، دوم و سوم بسیار زیاد است به طوری که در یک هفته اخیر آمار مبتلایان جدید و شمار بستری همزمان افراد مبتلا به کرونا بیش از سه برابر شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه با بستری شدن ۹۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع بستری مبتلایان بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان نیز به ۷۲ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: با فوت ۲ نفر از اهالی استان، مجموع آمار جان‌باختگان کرونا در این استان طی ۱۳ ماه گذشته به یک هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

وی با اشاره به محدودیت‌ها، کمبود تخت و فشار کاری، خستگی شدید شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران مراکز درمانی استان اردبیل افزود: بار مراجعه بیماران کرونایی و ازدحام در مراکز درمانی استان در موج چهارم کرونا بسیار بالاست.

دکتر حبیب‌زاده، رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده، در خانه ماندن، عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هر گونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی و ترحیم را تنها راه برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز