رکورددار مشهدی مسابقات ملی دوومیدانی بانوان کشور:

برگزاری دقیق و بهداشتی مسابقات، باعث شد فقط روی پیروزی تمرکز کنم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۲۶۹۰
برگزاری دقیق و بهداشتی مسابقات، باعث شد فقط روی پیروزی تمرکز کنم
برنده و رکورددار مشهدی دوی 100 متر با مانع کشور ضمن قدردانی از میزبانی تربیت بدنی آستان قدس رضوی از این مسابقات، گفت: برگزاری دقیق و بهداشتی رقابت‌ها باعث شد بدون هیچ دغدغه‌ای فقط روی موفقیت در مسابقه تمرکز کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فائزه آشورپور ابتدا نظر خود را در رابطه با نحوه شرکت در اولین دوره رقابت‌های ملی دوومیدانی بانوان ابراز کرد: بحمدالله توانستم در روز نخست مسابقات، رتبه اول را در ماده دوی 100 متر بامانع کسب کنم و در ضمن با ثبت زمان 13 ثانیه و 99 صدم ثانیه، رکورد پیشین 14 ثانیه و 1 صدم ثانیه از الناز کمپانی را در این ماده ارتقا دهم.  

وی با اشاره به اینکه از سال 91 حضور حرفه‌ای خود را در عرصه ورزش قهرمانی آغاز کرده، افزود: سال گذشته هم با شرکت در مسابقات بین‌المللی داخل سالن دوومیدانی بانوان کشور، مقام سوم را از آنِ خودم کنم. 

دونده صاحب عنوان خراسان رضوی با تشریح نحوه میزبانی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: واقعاً مسابقات در بهترین شرایط و با خدمات‌دهی مناسب به همه ورزشکاران در حال برگزاری است.   

آشورپور با بهره‌مندی از سابقه حضور در رقابت‌های متعدد اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای، وقتی در پیست ورزشگاه امام رضا(ع) حاضر شدم، احساس کردم در یک پیست استاندارد خارجی مسابقه می‌دهم و امکانات استادیوم و کیفیت رسیدگی به مسابقه‌دهندگان چشمگیر بود.  

او با اشاره به شکل رعایت قواعد بهداشتی در حین مسابقات، بیان کرد: همه مسابقات به‌موقع و سر ساعت معین خودشان و با رعایت نکات و دستورات بهداشتی انجام می‎شدند.

آشورپور تاکید کرد: لازم می‌دانم از میزبانی توسط تربیت بدنی آستان قدس رضوی تشکر کنم، چون شکل دقیق و مطمئن و بهداشتی برگزاری رقابت‌ها باعث شد، بدون هیچ دغدغه‌ای فقط روی موفقیت در مسابقه خودم تمرکز کنم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز