با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس لرستان؛

مدرسه ۳کلاسه روستای تنگ قلعه کوهدشت ساخته می شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۴۳۶۰
مدرسه ۳کلاسه روستای تنگ قلعه کوهدشت ساخته می شود
با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس لرستان،مدرسه ۳کلاسه روستای تنگ قلعه کوهدشت ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، معاون اجرایی و مسئول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی لرستان، معاون پشتیبانی و کارشناس حقوقی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، قرارداد ساخت مدرسه سه کلاسه روستای تنگ قلعه کوهدشت با خیر مدرسه ساز خانواده  رشیدیان منعقد شد.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده رشیدیان، به اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان طی سال گذشته در سطح شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز با همت و مشارکت خود در امر خداپسندانه ی مدرسه سازی مسیر تحصیل و آینده سازی دانش‌آموزان را هموار می‌کنند.

او ادامه داد: با همت و مشارکت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز، شاهد برچیده شدن مدارس کانکسی و تخریبی در سطح آموزش و پرورش شهرستان خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترم در جهت این حرکت خداپسندانه،تصریح  کرد: خیّرین مدرسه ساز نزد خداوند از جایگاه و منزلت ویژه ای برخودارند و تلاش در جهت امر خداپسندانه ی مدرسه سازی، از باقیات و صالحاتی است که خَیّرین از ثواب آن بهره مند خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز