رییس ورزش وجوانان بروجرد در گفت وگو با برنا :

پلمب ۴ باشگاه ورزشی در سطح شهر بروجرد در جهت مقابله با کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۴۴۱۶
پلمب ۴  باشگاه ورزشی در سطح شهر بروجرد در جهت مقابله با کرونا
محمود رحمتی از پلمب 4 باشگاه ورزشی در سطح شهر بروجرد درراستای مقابله با کرونا خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛رحمتی  روزسه  شنبه در این گفت وگو با اشاره به فشرده تر شدن بازدیدها وسرکشی ها از باشگاه های ورزشی سطح شهر در جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس،اظهار کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها کار نظارت برباشگاه های ورزشی سطح شهربروجرد درراستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

او  با اشاره به  پلمب 4  باشگاه ورزشی خصوصی دربروجرد طی روز های اخیر  ، افزود: این باشگاه ها به دلیل عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی پلمب شده اند.

رییس ورزش وجوانان بروجرد با اشاره به فعالیت 125  باشگاه ورزشی  در این شهرستان ، تصریح کرد: تاکنون  به 27 باشگاه ورزشی نیز در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرات لازم  ابلاغ شده  است .

رحمتی ضمن تقدیر از جامعه ورزشی بروجرد درجهت همکاری با ورزش وجوانان وستاد مقابله با کرونا ، خاطر نشان کرد: مسئولین باشگاهای ورزشی خصوصی و دولتی به دلیل درک حساسیت موضوع در این مدت همکاری خوبی با ما داشته اند که قابل تقدیر است .

او همچنین به دیگر اقدامات ورزش وجوانان بروجرد اشاره کرد و گفت: در این راستا دو گل فروشی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شده اند؛ علاوه بر آن در جهت جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی در سطح روستاها  ابلاغ های لازم از طریق بخشداری ها به دهیاران ارائه داده شده است.

رییس ورزش وجوانان بروجرد  تاکید کرد: سرکشی از باشگاه ها کماکان ادامه داشته و رعایت قوانین و دستورالعمل ها  توسط کلیه مدیران باشگاه های خصوصی وهمه ورزشکاران مورد انتظار است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز