بالغ بر ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در یکسال گذشته

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۶۴۹۹
بالغ بر ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در یکسال گذشته
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای بالغ بر ۴۰۰۰ خط کشی در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  با اعلام خبر فوق افزود : با توجه به نقش بی بدیل خط کشی محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات جاده ای در طول سال گذشته بالغ بر ۴۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با اولویت  و با توجه به نوع جاده ، ترافیک و لزوم نیاز فوری ایمن سازی در مسیرها، بصورت امانی و پیمانی خط کشی شد.

وی همچنین اذعان داشت : در این مدت بالغ بر ۴۵ هزار تابلو علائم شستشو ،  ۱۳۰ عدد سرعت کاه نصب ، نزدیک به ۱۴۰۰ پل تنقیه و نزدیک به ۷۵۰۰ کیلومتر عملیات برچیدن علفهای هرز در محورهای اصلی و فرعی استان انجام گرفت و افزون بر ۱۵۰۰ گشت تلفیقی با پلیس راه جهت بررسی ایمنی و آرام سازی محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

نصرتی ادامه داد: در این مدت افزون بر هزار عدد چراغ هشدار چشمک زن تعمیر ، نصب و نسبت به تعمیر افزون بر هشتصد عدد چراغ های روشنایی یا تابلو های برق اقدام شد.

 این مقام مسئول در پایان با اشاره به قانون حفاظت از حریم راهها گفت : در طول سال گذشته نزدیک به ۲۰۰۰ اخطار کتبی به متجاوزان به حریم راهها صادر و نسبت به تخریب نزدیک ۳۵۰ سازه  بدون مجوز و در حریم راه با احکام قضایی اقدام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز