مدیرکل بنیادمسکن لرستان خبرداد:

بازنگری طرح هادی در ۷۵۰ روستای لرستان / وجود ۱۵۳هزار واحد مسکن روستایی در استان

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۷۹۰۶
بازنگری طرح هادی در ۷۵۰ روستای لرستان / وجود ۱۵۳هزار واحد مسکن روستایی  در استان
مسعود رضایی گفت: طرح هادی در ۷۵۰ روستای لرستان بازنگری شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رضایی در دیدار با حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان  که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل دفترامام جمعه خرم آبادبرگزارشده بودبا اشاره به تهیه طرح هادی  در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانواراستان  میانگین اجرای طرح هادی در لرستان در سال ۱۳۹۶ را  ۳۱/۵ درصد برشمرد واظهارکرد: با تلاش و زحمات همه همکاران میانگین اجرای طرح هادی در لرستان به ۵۳ درصد افزایش یافته و بهره مندی روستاهای استان لرستان از اجرای طرح هادی از نُرم کشوری بالاتراست .

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه تاکنون بیش از ۸۱ هزارجلدسندبا همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان  صادر شده است ،افزود: میانگین صدور سند روستایی در لرستان بیش از۵۲ درصدبوده و بالاتراز نُرم کشوری است.

رضایی با اشاره به ۱۵۳هزارواحدمسکن روستایی در لرستان،تصریح کرد:تاکنون ۱۱۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است .

او بابیان اینکه لرستان از استانهای پیشتاز در مقاوم سازی مسکن روستایی است، خاطر نشان  کرد:با بهسازی و بازسازی  ۷ هزار سهمیه مسکن روستایی سالجاری ، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان لرستان به ۸۶در صد افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز