عنوان سومی آذربایجان‌غربی در مسابقات آکروژیم ژیمناستیک دختران کشور

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۳۲۳
عنوان سومی آذربایجان‌غربی در مسابقات آکروژیم ژیمناستیک دختران کشور
تیم آکروژیم ژیمناستیک ارومیه در مسابقات قهرمانی کشور دختران به مقام سوم دست یافت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر مدنی گفت: مسابقات آکروژیم ژیمناستیک با حضور ۹ تیم از استان‌های فارس، لرستان، تهران، اصفهان، مرکزی، یزد، هرمزگان، کرمانشاه و تیم خانه ژیمناستیک ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در ۲ رده سنی ۱۶-۱۱ و ۱۸-۱۲ سال و سه بخش بالانسی، تمپو و ترکیبی به رقابت پرداختند.

وی گفت: تیم خانه ژیمناستیک ارومیه در این رقابت‌ها با ترکیب "ملیسا نجف اشرفی"، "غزل چابک"، "فاطمه زهرا حسینی" و به مربی گری "سعیده حامدی" حضور یافت.

وی ادامه داد: در بخش تمپو این مسابقات، تیم خانه ژیمناستیک ارومیه بعد از تیم یزد دوم شد و مرکزی بر سکوی سوم ایستاد و در مجموع تیمی رقابت‌ها در ۳ بخش بالانسی، تمپو و ترکیبی ، نماینده استان بعد از یزد و مرکزی سوم شد.

رئیس ژیمناستیک آذربایجان‌غربی اضافه کرد: چندی قبل نیز تیم ایران با حضور ۳ ورزشکار استان آذربایجان‌غربی به نام‌های "امیررضا حسن‌لو"، "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله" در مساقات ترامپولین امیدهای جهان به میزبانی مکزیک حضور یافته بود که در رقابت با ورزشکارانی از ۲۰ کشور، مام عبدالله ژیمناست استان آذربایجان‌غربی موفق شد با کسب ۷۴.۳۰ امتیاز بعد از ورزشکاران برزیلی و اسپانیایی به مقام سوم جهان دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز