بیانیه شماره ۵ شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۸۵۲۷
بیانیه شماره ۵ شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی
بیانیه شماره ۵ شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در متن این بیانیه آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

« الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِکَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ   قرآن کریم سوره مبارکه زمر آیه 18 »

«این هم خطا است که ما از همه‌ی کسانی که انقلابی هستند، یک نوع عمل انقلابی توقّع داشته باشیم؛ یا یک درجه‌ی از انقلابیگری توقّع داشته باشیم؛ نه. به قول ما طلبه‌ها انقلابیگری مقول به تشکیک است. ممکن است یک نفر نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی بهتر حرکت کند، یک نفر به آن خوبی حرکت نکند امّا در همان راه دارد حرکت میکند. اینکه ما هرکسی خوب حرکت نکرد یا به‌طور کامل حرکت نکرد را متّهم بکنیم به غیر انقلابی یا ضدّ انقلابی این هم خطا است ،مهم این است که آن شاخصها تطبیق بکند. مهم شاخصها است.»

«بیانات مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)»

شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی از ابتدای شروع فعالیت در صدد تجمیع حداکثری و ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلاب بوده و در ادامه فعالیت نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم مبذول خواهد داشت

بدیهی است که مواضع شورا باید از مجاری رسمی اعلام شود ، صفحات رسمی در فضای مجازی ، بیانیه ها و مصاحبه سخنگوی شورا متکفل اعلام مواضع رسمی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی است و هرگونه انتساب مطلب و موضعی به این شورا غیر از این مجاری غیر قابل قبول است.

از طرفی شورا از اعضای خود در هر سطحی خواسته است که مواضع و نظرات فردی خود را به نام شورا مطرح نکنند و از طرفی از عموم نخبگان ، فعالان و کنشگران عرصه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی نیز توقع میرود که برخی از اعلام مواضع توسط برخی افراد که رسمی و غیر رسمی طرفدار شورا هستند را به پای شورا نگذارند .

شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی هرگز ادعا نداشته و ندارد تنها کسانی که طرفدار این شورا هستند انقلابی اند. ما معتقدیم مبتنی بر نگاه متعالی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی چتر انقلاب گسترده است و بسیاری از آحاد مردم زیر این چتر قرار دارند

از طرفی این مشی معظم له که فرمودند:

«جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید؛ حذف نکنید؛ صِرف اختلاف سلیقه و اختلاف نظر درباره‌ی فلان مسئله موجب طرد نشود.    

جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.» 28/2/1399

را نصب العین خود قرار داده و هرگز بنای مخالفت با این مشی را بر خود روا نمیداریم .

الحمدلله خراسان رضوی و بالاخص شهر مقدس مشهد  در خود مجموعه های انقلابی فراوانی را جای داده که در موضوع انتخابات آتی برخی در چهارچوب ضوابط شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی  و برخی در چهارچوب ضوابطی خارج از این شورا فعالیت می نمایند.

اگرچه ممکن است در بین این گروهها اختلافاتی بر سر روشها ،فرایندها ، اولویتها و ... وجود داشته باشد لیکن معتقدیم که مسیر حرکت همان مسیر رسیدن به اهداف و تقویت نظام و انقلاب اسلامی است و این مجموعه ها هرگز جدا از انقلاب نیستند. اگر چه وحدت حول شاخصها را جزو مقدس ترین و مهمترین وظایف خود میدانیم ولی کسانی که به هر دلیلی وارد فرآیند شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی نشده اند را وحدت شکن نمی دانیم.

در پایان از همه نیروهای انقلابی خواهشمندیم با امید آفرینی، بصیرت افزایی، زمینه ساز وحدت و انسجام نیرو های انقلاب بوده و بجای تخریب و تجزیه و تحلیل‌های بی پایه و اساس ومغرضانه وغفلت از مشکلات و مسائل اصلی، برای حضور حداکثری مردم تلاش‌نمایند.

 والسلام علی من اتبع الهدی

 شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز