مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

با راه اندازی مرکز نو آوری وشتابدهی به دنبال تغییر نگاه جوانان به حوزه اشتغال هستیم / استقبال خوب جوانان لرستانی از طرح منش

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۸۶۵۹
با راه اندازی مرکز نو آوری وشتابدهی به دنبال تغییر نگاه جوانان به حوزه اشتغال هستیم /  استقبال خوب جوانان لرستانی از طرح منش
حشمت الله امان الهی گفت:از همه ظرفیت ها وپتانسیل های اداره کل ورزش وجوانان لرستان از برنامه های به ایده ها وخلاقیت های جوانان حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز نو آوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی جوانان  لرستانی اظهارکرد: در این مرکز امکانات وتجیزاتی در اختیار جوانان قرار می گیرد تا آنان با استفاد ازاین امکانات ایده ها ونوآوری هایی که خصوصا در زمینه کسب وکار واشتغال دارند را اجرایی کنند.

او با بیان اینکه  از همه ظرفیت ها وپتانسیل های اداره کل ورزش وجوانان لرستان از برنامه های مربوط به ایده ها وخلاقیت های جوانان حمایت می کنیم ،افزود: طرح منش یا مرکز نوآوری و شتابدهی با هدف کیفی سازی اشتغال جوانان توسط اداره کل  ومرکز جهاد دانشگاهی استان  از دی ماه سال گذشته در سه فاز فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی شروع شده  است و در این مرکز تیم ها وهسته ها وکارشناسان خبره ای حضوردارند  که  ایده ها و خلاقیت ها ونوآوری های جوانان را در زمینه کارآفرینی، اشتغال و در آمد پایدار وهمچنین مسیر شغلی جوانان را  به سمت وسویی هدایت می کنند تا ارتباط خوبی بین صاحبان ایده وسرمایه گذاران ایجاد شود .

 امان الهی تصریح کرد: در این مرکز به دنبال تغییرنگاه  جوانان به حوزه کسب وکار واشتغال و همچنین بهبود مسیر شغلی جوانان هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های موجوددر  دنیای فناوری و استارتاب ها حمایت کنیم.

او اضافه کرد: در این مرکز ایجاد زیر ساخت ها فضای استقرار تیمها،میز،صندلی ،اینترنت ،حمایتهای مالی و معنوی از استارپها انجام می شود و جهت به بلوغ رسیدن ایده تیمهای فناوری  ،فعالیت واحدها، تیم یابی مشاوره وآموزشهای موردنیاز و همچنین در بحث جذب منابع و سرمایه گذاری برای واحدها حمایت هایی انجام می شود که خروجی آن ایجاد اشتغال دانش بنیان و کسب ثروت برای استان است.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به استقبال خوب جوانان لرستانی از طرح منش،خاطر نشان کرد:  با این مرکز  در آینده نزدیک شاهد  اشتغال های پایداری برای جوانان خواهیم بود  که باتوجه به سبک زندگی که در دنیای اقتصاد واشتغال ایجاد شده است درصددهستیم تا با این نگاه  بتوانیم از ایده های نو وجدید جوانان به  نحو مطلوب در راستای اشتغال پایدار استفاد کنیم .  

امان الهی گفت: طرح شتابدهی کسب و کار جوانان لرستانی با هدف کیفی سازی و اشتغال پایدار جوانان با همکاری دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان لرستان و جهاد دانشگاهی استان درقالب تفاهم نامه آغاز شد که در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی در حال اجراست که دو فاز ترویج و نوآوری انجام شده و  فاز شتابدهی نیز ان شاء الله از خرداد ماه آغاز می شود.

او با بیان اینکه  بیشتر دوره های دو فاز اول در قالب استارتاپ ها و وبینارها با حضور اساتید برجسته برگزارشد،افزود: استقبال از این دوره ها  بسیار خوب بود به طوریکه از استان‌های دیگر مهمانانی نیز  وجودداشت. خوشبختانه نسبت ب استان‌های دیگر جزو استان های برتر هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز