رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج :

دومین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در کرج افتتاح می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۹۹۹۸
دومین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در کرج افتتاح می‌شود
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از همکاری دو پیمانکار برای زنده گیری سگ‌های بلا صاحب سرگردان در سطح شهر خبر داد وگفت: دومین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در کرج افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد مسیبی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص وضعیت سگ‌های بلا صاحب و سرگردانی که باعث مزاحمت و ترس ساکنان برخی مناطق کرج شده، اظهار کرد: در حال حاضر دو پیمانکار با شهرداری کرج برای جمع‌آوری این سگ‌ها همکاری دارند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای این تعداد سگ بلا صاحب دو پیمانکار کافی است، گفت: هیچ‌یک از شهرهای اقماری و شهرستان‌های هم‌جوار کرج برای ساماندهی سگ‌های خود پیمانکاری ندارند و بخشی از وظیفه آن‌ها بر دوش کرج افتاده است. علاوه بر این امکانات و تجهیزات شهرداری کرج هم محدود است و فعلاً شرایط افزایش تعداد پیمانکاران را نداریم.

مسیبی با اشاره به اینکه حامیان حیوانات  در برخی مواقع مانعی برای ساماندهی این سگ‌ها محسوب می‌شوند، توضیح داد: متأسفانه حامیان حیوانات اغلب اجازه زنده گیری و جابه‌جایی این سگ‌ها را نمی‌دهند و همین امر مشکل‌ساز شده است

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت پناهگاه حلقه دره گفت: در حال حاضر ۴۰۰ قلاده سگ در این مرکز نگهداری می‌شود و شرایط همه آن‌ها خوب است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج توضیح داد: پیش از عید عملیات بهسازی این مجموعه به پایان رسیده و هر یک از حامیان حیواناتی که نگران وضعیت سگ‌ها هستند می‌توانند به‌صورت سرزده از این مرکز بازدید داشته باشند.

وی افزود: ظرف ۱۰ روز آینده نیز پناهگاه باغستان با ظرفیت حدود ۵۰۰ قلاده سگ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با راه‌اندازی پناهگاه جدید، روند زنده گیری و ساماندهی سگ‌های بلا صاحب شهر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز