رییس هیئت جودو استان البرز :

کرونا مانع افتتاح رسمی خانه جودو است/آسیب جدی از تعلیق می‌خوریم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶۱
کرونا مانع افتتاح رسمی خانه جودو است/آسیب جدی از تعلیق می‌خوریم
رییس هیئت جودو استان البرز گفت: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های شدید ناشی از آن هنوز موفق به افتتاح رسمی خانه جودو استان نشده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،عباس سلگی اظهار کرد: اواخر سال گذشته با تکمیل فرایند ساخت خانه جودو وتجهیز آن مهیای افتتاح رسمی آن شدیم اما به دلیل شرایط حاد کرونایی استان وشهر کرج هنوز موفق به افتتاح رسمی آن نشده ایم.

وی افزود: جودو از جمله رشته هایی است که بیشترین آسیب ولطمه را از ویروس منحوس کرونا خورد و متاسفانه در سال جاری نیز این شرایط هنوز به قوت خود باقی است.

متولی جودو البرز به حکم فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق جودو ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در شرایط کنونی این تصمیم می تواند به آسیب بیشتر به جایگاه جودو در ایران منتهی شود و اگر باپرجا بماند زمینه ریزش ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: انگیزه یک ورزشکار برای حضور در رشته جودو حضور در تیم های ملی و شرکت در مسابقات بین المللی است و قطعا اگر این موضوع تعلیق پابرجا بماند برخی از جودوکاران به سایر رشته ها روی خواهند آورد .

سلگی در پایان گفت: امیدوارم با پیگیری های حقوقی فدراسیون این حکم لغو شود و جودو بتواند همچون گذشته فرصت حضور در مسابقات مختلف برون مرزی را پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز