استاندار کردستان:

ابراز رضایت استاندار کردستان از پیشرف پروژەهای عمران شهری سنندج/ تسریع در اجرا و اتمام پروژەها خواست و مطالبه مردم است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۴
ابراز رضایت استاندار کردستان از پیشرف پروژەهای عمران شهری سنندج/ تسریع در اجرا و اتمام پروژەها خواست و مطالبه مردم است
استاندار کردستان با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمران شهری در سنندج گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام علاوه برکاهش و روانسازی ترافیک، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  عصر دیروز استاندار کردستان به همراه معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران استانی از روند اجرایی چندین طرح عمران شهری در سنندج بازدید نمودند.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با اجرای طرح های متعدد عمرانی اقدامات مناسبی در جهت رفع مشکلات سطح شهر صورت دادند.

مهندس بهمن مردانیا بیان کرد: چندین طرح عمرانی نیمه تمام هم در سطح شهر در حال اجرا است که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک و ارتقاء سیما و منظر سطح شهر خواهد داشت.

وی گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمران شهری در سنندج رضایت بخش است و قطعا با تکمیل و بهره برداری از این طرحها رضایتمندی شهروندان نیز فراهم خواهد شد.

مهندس مرادنیا تاکید کرد: با برنامه ریزی لازم اقدام مناسب درجهت تسریع در تکمیل طرح های عمران شهری صورت پذیرد.

شهردار سنندج در این بازدید اعلام کرد: یکی از مهم ترین مشکلات در راستای تکمیل طرحهای عمران شهری مشکل معارض است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: در کنار اجرای فعالیت های عمرانی و پیشرفت فیزیکی طرح ها،  پیگیری های لازم در جهت توافق با مالکان و رفع معارض این طرح ها صورت می گیرد.

وی ابراز امیداوری نمود: تا پایان این دوره فعالیت شورا و شهرداری در سالجاری بتوانیم بسیاری از طرح های نیمه تمام عمرانی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

پروژه اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان، طرح ساماندهی بلوار ابن سینا، اجرای طرح های متعدد عمرانی در ناحیه منفصل شهری نایسر، احداث بلوار 36 متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به بلوار ارتش از جمله طرح های عمران شهری بودند که مورد بازدید استاندار و مسئولان استانی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز