خط کشی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج 

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۸۰۳۷
خط کشی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج 
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از اجرای عملیات خط کشی محوری و دو جزیی معابر پرتردد و حادثه خیز شهر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  عرفان فتحی  مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج اظهار داشت: خط کشی معابر یکی از اقدامات ترافیکی بوده که با هدف افزایش ضریب ایمنی وسائط نقلیه، عابرین پیاده، تسریع و تسهیل در تردد، افزایش دید رانندگان بویژه در شب و ساماندهی ترافیکی معابر مطابق با استاندارها انجام می شود.

عرفان فتحی گفت: انجام نشانه گذاری ها و علائم ترافیکی یکی از مهم ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان در مسیر رانندگی و یا عبور و مرور بوده و رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی به ایمن سازی معابر کمک شایانی خواهد نمود.

وی بیان کرد: حوزه مدیریت ترافیک شهرداری در راستای ایمن سازی معابر شهری با شناسایی نقاط حادثه خیز نسبت به آشکارسازی محل های مذکور با استفاده از رنگ دو جزیی و تابلوهای سولار چشمک زن اقدام به استانداردسازی معابر نموده است.

وی از خط کشی معابر حادثه خیز و پرتردد سطح شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات خط کشی دو جزیی کمربندی آبیدر اجرا شده است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز