استاندار خراسان رضوی سه طرح عمرانی را در جوین افتتاح کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۱۰۴۷
سه طرح صنعتی و آموزشی با سرمایه‌گذاری هزار و ۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان جوین به ثمر نشست.

به گزارش خبرگزاری برنا از جوین، فرماندار جوین گفت: این طرح‌ها شامل واحد فرآوری پریکت سرد، سردخانه مجموعه کشت و صنعت جوین و یک طرح آموزشی است.

حسین جمشیدی افزود: در راستای توسعه صنایع جانبی کارخانه تولیدی پارس فولاد،  ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صرف احداث واحد فرآوری پریکت سرد تولید آهن اسفنجی در مجموعه پارس فولاد واقع در شهرستان جوین شده است.

وی اضافه کرد: قبل از احداث این واحد فرآوری، مواد اولیه ضایعات آهن اسفنجی واحد پارس فولاد قابل مصرف نبود اما هم اینک این ضایعات با انفعالات شیمیایی به یک محصول مورد نیاز فولادسازی کشور تبدیل شده است.

فرماندار جوین گفت: همچنین سردخانه پنج هزار تنی کشت و صنعت جوین با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این پس در زمینه دخیره سازی محصولات کشاورزی شهرستان همچون پیاز، انگور و سایر محصولات فعال خواهد بود.

جمشیدی افزود: بهره‌برداری از این سردخانه پنج هزار تنی سبب می شود محصولات کشاورزی در زمان مناسب به بازار عرضه شود که این موضوع منجر به افزایش ارزش افزوده تولیدات باغی و کشاورزی جوین می شود.

وی ادامه داد: همچنین در سفر امروز استاندار خراسان رضوی یک مدرسه هشت کلاسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان جوین  به بهره برداری رسید.

فرماندار جوین گفت: این شهرستان با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می رود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان صبح چهارشنبه وارد شهرستان جوین شد.

محمد صادق معتمدیان در سفر به جوین علاوه بر بهره برداری از سه طرح عمرانی از مناطق روستایی این شهرستان دیدن و با مردم و مسوولان گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی، برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی در جوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز