اسنوکر ایران در جهان مطرح است

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۱۳۵۸
اسنوکر ایران در جهان مطرح است
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: اسنوکر ایران در جهان مطرح است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هاشم اسکندری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان‌غربی گفت: رییس کنونی هیات که دوره قبلی نیز حضور داشت، با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و رسانه‌ها و سایر اعضا رشد خوبی داشته و امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: این رشته‌ها در کشور نیز شرایط قابل قبولی دارد و در چند سال اخیر ۹۷ مدال در مسابقات مختلف بین المللی کسب کرده ایم ضمن اینکه در اسنوکر آقایان رتبه دوم و بانوان رتبه نهم را داریم.

رییس فدراسیون بییلیارد، بولینگ و بولس گفت: ایرانی‌ها از مطرح‌ترین ها در بازیکنان و داوران و مربیان اسنوکر هستند و شاهد درخشش در مسابقات المپیک نیز خواهیم بود.

اسکندری با رد گران بودن رشته‌های بولینگ، بیلیارد و بولس افزود: این رشته‌ها، ورزش گرانی نیستند شاید تجهیزات اولیه و بخصوص بولینگ گران باشد ولی هرکسی می‌خواهد در این رشته‌ها حضور یابد نسبت به رشته‌های دیگر هزینه کمتر و دسترسی بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: سابقه بولس بسیار کم است و تنها چیزی حدود ۵ سال در کشور است درحالیکه رشته ای مثل بیلیارد نزدیک به ۱۰۰ سال سابقه دارد، ضمن اینکه بولس نیز رشته‌ای ارزان و در ۲۱ استان بصورت همگانی در دسترس و هزینه‌ای نیز بابت آموزش دریافت نمی‌شود.

وی  به موضوع میزبانی ایران از کنفدراسیون آسیای میانه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کاهش یافتن شیوع کرونا، کنفدراسیون آسیای میانه را با فراهم کردن مقدمات آن راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تفاهم نامه ای که با صداوسیما داشته ایم نباید مشکلی بابت پخش این رشته ها در شبکه های کشوری و استانی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز