رئیس پلیس آگاهی استان البرز تشریح کرد:

اختلاف مالی عامل قتل در ولدآباد کرج/ پیچ گوشتی آلت قتاله شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۱۴۱۵
اختلاف مالی عامل قتل در ولدآباد کرج/ پیچ گوشتی آلت قتاله شد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: نزاع و درگیری بین 2 نفر در منطقه ولدآباد کرج بر سر اختلاف مالی منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این حادثه گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری در منطقه "ولدآباد" کرج بین 2 نفر، ماموران گشت کلانتری 44 ولدآباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که بنا به اظهارات شاهدان صحنه مطلع شدند که  یکی از طرفین درگیری با وارد آوردن ضربات متعدد با پیچ گوشتی به سر طرف مقابل او را به شدت مصدوم و متواری شده است.

وی افزود: مصدوم به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و پرونده در کلانتری ولدآباد با موضوع نزاع و درگیری تشکیل شد و پس از مدتی تلاش و پیگیری ماموران، متهم دستگیر و با حکم دادستان روانه زندان شد تا اینکه مصدوم پس از چند ماه فوت کرد و پرونده در اواخر سال 99 با دستور مقام قضائی برای بررسی های بیشتر به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهم از زندان به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات کارآگاهان اعتراف کرد که در روز حادثه با متوفی در حال قدم زدن بودند که بحث در خصوص اختلاف مالی آن ها بالا گرفت و متهم که عصبانی شده بود به متوفی سیلی زده و او نیز به دلیل عصبانیت قصد حمله به وی با سلاح سرد را داشت که متهم بلافاصله با پیچ گوشتی که در اختیار داشت یک ضربه به سر وی زد که متهم نقش بر زمین شد و با توجه به خون ریزی زیادی که داشت ترسیده و اقدام به فرار کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: در پی اعترافات متهم، پرونده به دادسرا ارسال و پس از بازسازی صحنه جرم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: منشاء وقوع تمام نزاع ها در هر ابعادی، خشم و ناتوانی افراد در کنترل آن است؛ خشمی که یکبارعه بر فرد چیره شده و با کنار زدن عقل ، نبض رفتارهای فردی را به دست می گیرد و تا بن بست پشیمانی انسان را پیش می برد، بنابراین کسب مهارت کنترل خشم در شرایطی که موجب خشمگین شدن افراد می شود یکی از ضرورت های زندگی به شمار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز