رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج خبرداد:

سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سال گذشته/ دولت به سهم خود در "کارخانه نوآوری" عمل نکرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۲۸۹۴
سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سال گذشته/ دولت به سهم خود در کارخانه نوآوری عمل نکرد
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با ارائه گزارشی از اهم فعالیت های این سازمان در سال گذشته گفت: چندین پروژه بزرگ با سرمایه گذاری 600 میلیاردتومانی بخش خصوصی در این کلانشهر کلید خورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،آرش ارشد ظهر امروز یکشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: احداث ۱۴۷ واحد مسکونی در منطقه 3 کرج و۸۷ واحد مسکونی در منطقه ۲ از پروژه های شاخصی است که در قالب بازآفرینی بافت فرسوده  وبا سرمایه گذاری بخش خصوصی رقم خورده است.

وی افزود: همچنین احداث کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی و راه اندازی یک مرکز معاینه فنی نیز از دیگر پروژه هایی است که با جذب سرمایه گذار در شهر کرج در حال احداث است.

وی به آخرین وضعیت احداث کارخانه نوآوری کرج اشاره کرد و گفت: این کارخانه در زیربنای 13 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد تومان در حال احداث است و قرار است شرکت های دانش بنیان استان در آن مستقر شوند.

ارشد با اشاره به اینکه با آغاز فعالیت این کارخانه برای 1500 نفر اشتغال ایجاد می شود گفت: در حالی مدیریت شهری کرج در این بخش اعتباری قابل توجه را هزینه کرده که تعهد30 میلیارد تومانی دولت به اجرا درنیامده است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج ادامه داد: در این خصوص بیش از 130 مکاتبه با نهاد ریاست جمهوری و معاونت علمی آن انجام شده اما به هیچ کدام از این مکاتبات پاسخ داده نشده است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت های بالای کرج در حوزه گردشگری گفت: در این بخش بیش از 400 پروژه تعریف شده داریم که هر کدام دارای ظرفیت های بی بدیلی است و برای نمونه پروژه گردشگری کوهستان بیجی می تواند در صورت اجرا بسیاری از هزینه های اداره شهر را تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز