وزش باد خسارت‌زا در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۳۷۵۳
وزش باد خسارت‌زا در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد با احتمال بروز خسارت، پنجشنبه هفته جاری همراه با بارش‌های پراکنده رگباری در استان شدت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا عنایتی در این خصوص اظهار داشت: برای امروز، سه شنبه و چهارشنبه وزش باد به نسبت شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی شده است اما در روز پنجشنبه وزش باد شدید همراه با خسارت خواهد بود.

 

وی بیان کرد: عصر چهارشنبه و صبح پنجشنبه هفته جاری بارش های رگباری در خراسان رضوی، به ویژه در مناطق شمال غرب و جنوب غرب استان و ارتفاعات رخ خواهد داد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته بارش های خفیف در شهرستان های بردسکن، خواف، نیشابور، مشهد و سبزوار خراسان رضوی گزارش شده است.  

 

عنایتی با اشاره به تغییرات ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی در روزهای آتی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و در روز چهارشنبه به ۳۵ درجه می‌رسد اما در روز پنجشنبه به ۳۲ درجه خواهد رسید.

 

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: شب گذشته کمینه دمای هوای مشهد به علت افزایش رطوبت به ۲۲ درجه سلسیوس رسید که برای امشب ۱۹ درجه پیش‌بینی شده است.

 

قوچان با کمینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان های بجستان و سبزوار با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز