رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور؛

نقش تک تک اعضای هیات های استانی در توسعه ترای اتلون برجسته است/ برای توسعه این رشته باید تمامی اعضای هیات دست در دست هم از فرصت ها استفاده کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۹
نقش تک تک اعضای هیات های استانی در توسعه ترای اتلون برجسته است/ برای توسعه این رشته باید تمامی اعضای هیات دست در دست هم از فرصت ها استفاده کنند
مهدی گودرزی رئیس فدراسیون در مجمع انتخابات ریاست هیات ترای اتلون کردستان گفت؛ برای توسعه این رشته باید تمامی اعضای هیات دست در دست هم از فرصت ها استفاده کنند
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس فدراسیون ترای اتلون کشور در مجمع انتخابات ریاست هیات این رشته در کردستان که ظهر  چهارشنبه پنجم خردادماه برگزار شد گفت؛ دیدگاه مدیریت دستگاه ورزش و جوانان استان نسبت به توسعه رشته ترای اتلون مثبت است و این جای تشکر دارد.
 
"مهدی گودرزی" تاکید کرد؛ اگرچه در مجامع انتخاباتی یک شخص به عنوان رئیس هیات انتخاب می شود اما باید اهمیت نقش تک تک اعضای را در پیشبرد اهداف و برنامه های هیات در نظر گرفت.
 
وی ادامه داد؛ همانطور که مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کردند تشکیل هیات رئیسه و فعال کردن کمیته های مختلف در هر هیات ورزشی نقش مهمی در نظم و پیشرفت آن رشته دارد و یکی از درخواست ها فدراسیون از هیات های استانی ایجاد تعامل سازنده و هماهنگی تمامی اعضای هیات است.
 
رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت؛ این فدراسیون درحال حاضر بالاترین ساختار ریل گذاری و سیاست گذاری را در ورزش کشور دارد، چنانچه چهار آئین نامه ایی که طی 2 سال فدراسیون در مجمع های خود تصویب کرده است از حیث فعالیت های اقتصادی هیات های استانی را بی نیاز می کند و در جذب منابع مالی پایدار کمک می کند.
 
وی اضافه کرد؛ فدراسیون در بحث کشف استعداد صرفا هزینه نخواهد کرد بلکه با گرفتن شهریه از شرکت کنندگان یک استعداد را کشف و پس از آن نیز زیر چتر حمایت خود قرار می دهد.
 
گودرزی تصریح کرد؛ برای پیشرفت و توسعه این رشته در استان باید همگی دست به دست هم داده و از فرصت ها استفاده کنیم.
 
رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد؛ این شاخص کلی برای ارزیابی عملکرد هیات های استانی در فدراسیون است که در هر استانی به تعداد شهرستان های غیرفعال در آن امتیاز از دست خواهد داد و تعیین هیات رئیسه در هیات های استانی خود دارای امتیاز خاص است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد؛ امیدواریم در سال جاری با یاری خدا، همت و همکاری فدراسیون و هیات استان بتوانیم در نزدیک ترین زمان ممکن رشته ترای اتلون را در زمینه همگانی توسعه داده و در اولویت رشته های انتخابی خانواده ها در سبد سرانه ورزش آنها قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز