مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛

آماده میزبانی رقابت های قهرمانی کشور رشته ترای اتلون در کردستان هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۱
آماده میزبانی رقابت های قهرمانی کشور رشته ترای اتلون در کردستان هستیم
"حامد جولائی" مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات ریاست هیات ترای اتلون(ورزش های سه گانه) استان گفت؛ کردستان توانایی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور این رشته را دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "حامد جولائی" در مجمع انتخابات ریاست هیات ترای اتلون(ورزش های سه گانه) کردستان به سابقه درخشان این رشته در استان اشاره کرد و گفت؛ کردستان توانایی میربانی قهرمانی مسابقات این رشته دارد.
 
مسئول ورزش و جوانان کردستان ادامه؛ پیش از آغاز سال جدید در دیداری که با "گودرزی" ریاست فدراسیون در تهران برگزار کردیم قول مساعد میزبانی رشته ترای اتلون را در استان کردستان به ما داده شد اما متاسفانه با توجه وضعیت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها این مهم میسر نشد.
 
وی افزود؛ اکنون که رئیس پیشین این هیات دوباره انتخاب شده اند باید برای رفع ایرادهای سال های گذشته که یکی از آنها عدم فعال بودن این رشته در اکثر شهرستان های استان است، تلاش کنند.
 
جولائی خاطرنشان کرد؛ در حال حاضر تنها چهار شهرستان در استان کردستان در این رشته فعال هستند که در بین این چهار شهرستان نیز فعالیت شهرستان سنندج چشمگیر است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد؛ در سال جاری مقدار بودجه و کمکی که به هیات های ورزشی اختصاص داده می شود براساس فعال بودن در شهرستان ها و بالا بودن آمار ورزشکاران سازمان یافته آن و نیز تشکیل هیات رئیسه و فعال نمودن کمیته های مختلف آن خواهد بود.
 
وی اظهار داشت؛ رشته ترای اتلون رشته ایی جذاب و پرطرفداری است و پتانسیل بالایی در سطح استان کردستان که دارای ورزشکاران استقامتی بسیاری است، دارد و می طلبد که مجموعه هیات استان این رشته را در تمامی شهرستان ها فعال نموده و استعدادها را جذب کنند.
 
این مقام مسئول ادامه داد؛ رشته دواتلون(دوگانه) که از زیرمجموعه های این فدراسیون است و در رقابت های دوومیدانی و دوچرخه سواری خلاصه می شود با وجود دوندگان و دوچرخه سواران مستعد کردستانی می تواند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.
 
جولائی اضافه کرد؛ هیات ترای اتلون کردستان با توجه به امکاناتی که در اختیار آن بوده می توان گفت که عملکردی نسبتا رضایت بخش داشته است کما اینکه در رقابت های دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که در سال 98 برگزار شد کردستان توانست مدال آوری کند.
وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که رئیس هیاتی که در این انتخابات به عنوان شخص منتخب برگزیده شد بتواند با همگانی کردن رشته ترای اتلون و دوا اتلون باعث توسعه آن در سطح استان کردستان و بخش قهرمان پروری شود و دستگاه ورزش و جوانان کردستان نیز در این راه با تمام توانایی خود از این هیات حمایت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز