سرپرست هیات تیراندازی استان البرز:

کرونا تیراندازی را با رکود مواجه کرد/فعالیت‌های آموزشی از این هفته آغاز می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۵۴۰۶
کرونا تیراندازی را با رکود مواجه کرد/فعالیت‌های آموزشی از این هفته آغاز می‌شود
سرپرست هیات تیراندازی استان البرز با اشاره به رکود ایجاد شده در فعالیت های تیراندازی استان در ماه های گذشته گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت موجود تحرک و پویایی را به این هیئت ورزشی بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامبیز خوشنودپور اظهار کرد: اتفاقات مختلف ازجمله شیوع کرونا سبب شد تیراندازی استان در سال گذشته با وقفه ورکودی ناخواسته روبرو شود.

وی افزود:از بدو حضورم در این مسئولیت تلاش کرده ایم در این خصوص باردیگر تمام ظرفیت های موجود را در کنار هم جمع کنیم و با دعوت از ورزشکاران ومربیان مختلف درصدد احیا دوباره و آغاز فعالیت ها هستیم.

خوشنودپور با اشاره به تنها فضای سخت افزاری هیات تیراندازی استان گفت: سالن مالک اشتر تنها پایگاه فعالیت در تیراندازی است و تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت برای توسعه فعالیت ها اعم از مسابقات،آموزش و استعدادیابی بهره بگیریم.

وی با تاکید براینکه امکانات موجود به هیچ وجه پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست تصریح کرد: برای بهبود خدمات این سالن اخیرا چندین اسلحه برای تعمیرات به فدراسیون ارسال شده ضمن آنکه درصددیم تجهیزات و امکانات سالن را نیز ارتقا دهیم.

متولی تیراندازی البرز با اشاره به کلید خوردن رسمی فعالیت های سال 1400 با برگزاری مسابقات اهداف پروازی گفت: این مسابقه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در اشتهارد برگزار شد و به دنبال آن نیز مسابقات اهداف ثابت در دو بخش تفنگ وتپانچه در 21 خردادماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.ضمن آنکه از این هفته فعالیت های آموزشی در سالن مالک اشتر نیز آغاز می شود.

وی فعال سازی همه شهرستان های استان و ساماندهی مربیان و داوران را از اهم برنامه های هیئت برشمرد و گفت: قطعا با هم افزایی وتعامل خانواده تیراندازی استان می توانیم فضایی مناسب برای فعالیت دوباره وبهتر این رشته در سال 1400 مهیا کنیم.

سرپرست هیات تیراندازی استان البرز بیان کرد: برخی نهادها و ارگان ها نیز دارای سالن های تیراندازی اختصاصی هستند که نیاز است از مربیان مدرک دار استفاده کنند و برای فعالیت آموزشی هماهنگی لازم را با هیئت استان داشته باشند.

خوشنودپور در پایان با قدردانی از همراهی وحمایت های مدیرکل ورزش وجوانان استان، رییس فدراسیون وخانواده تیراندازی البرز از انجام ثبت نام انتخابات ریاست هیئت استان خبرداد و گفت: در این خصوص پس از فراخوان 8 نفر ثبت نام کرده اند وبا طی فرایند اداری به زودی انتخابات این هیئت ورزشی نیز برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز