شرکت گاز آذربایجان‌غربی سیستم گرمایشی ۵۴۹ مدرسه استان را استاندارد می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۶۲۴۴
شرکت گاز آذربایجان‌غربی سیستم گرمایشی ۵۴۹ مدرسه استان را استاندارد می‌کند
جلسه هماهنگی استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، طی جلسه‌ای با حضور شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان و طیب قاسمی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد، در رابطه با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان تبادل نظر شد.

طی این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: شرکت ملی گاز ایران با توجه به مصوبه شورای ملی اقتصاد، سال گذشته اعتباری برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در نظر گرفته که ۹۰ درصد آن در اسفندماه از سوی شرکت های گاز استانی به حساب ادارات‌کل تجهیز و نوسازی مدارس واریز شد.

شیخی گفت: برابر آمار دریافتی از تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی، ۵۳۳ مدرسه تک کلاسه و کانکسی و ۱۶ مدرسه دارای موتورخانه تحت پوشش طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از سوی شرکت گاز خواهد رفت.

وی با اعلام اینکه برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، شورای ملی اقتصاد، بخاری‌های هرمتیک را در نظر گرفته بود، افزود: خوشبختانه در آذربایجان‌غربی برای این منظور رادیات‌های برقی روغنی در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با اعلام آمادگی برای همکاری کامل با اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس استان، افزود: مدارس از زیربناهای توسعه کشور است و در این خصوص برای همکاری با حوزه آموزش و پرورش آمادگی کامل داریم.

در ادامه این جلسه، خانم قاسمی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، ضمن تقدیر از شرکت گاز بابت کمک به این اداره‌کل، گفت: سال ۹۲ حادثه تلخ شین‌آباد در استان ما اتفاق افتاد و باعث شد استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در کل کشور آغاز شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم آن اتفاق تلخ شین‌آباد را حداقل با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی کل مدارس استان، شیرین کنیم.

به گفته مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی، تا قبل از حادثه تلخ شین‌آباد در سال ۹۱، تعداد ۹۴۴۳ مدرسه غیراستاندارد در استان بود که اکنون سیستم گرمایشی به بیش از ۸ هزار مدرسه رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز