همایش روز جهانی دوچرخه سواری در کرج برگزار شد+تصاویر

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۸۲۱۰
همایش روز جهانی دوچرخه سواری در کرج برگزار شد+تصاویر
به همت هیات دوچرخه سواری استان البرز و همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری همایشی با حضور اقشار مختلف مردم و نمایندگان برخی سفرای خارجی در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این برنامه که صبح امروز پنج شنبه با حضور 500 شرکت کننده در سنین مختلف برگزار شد دوچرخه سواران محیط پیرامون پارک خانواده کرج را طی کردند وبا اهدا جوایز به قید قرعه در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری کرج پایان یافت.

در این مراسم رییس شورای شهر کرج با قدردانی از بانیان برگزاری این رویداد همگانی گفت: دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه پاک باید بیش از پیشمورد توجه واستفاده شهروندان قرار بگیرد و برگزاری این گونه همایش ها می تواند تبلیغ مناسبی باشد.

اکبر سلیم نژاد افزود: حضور بیشمار علاقمندان در سنین مختلف در این برنامه این ضرورت را ایجاب می کند تا چنین برنامه هایی بیشتر برگزار شودو نشاط وشادابی را با خود به ارمغان آورد.

تلاش برای بعد همگانی دوچرخه سواری

رییس هیات دوچرخه سواری استان البرز نیز با بیان اینکه تلاش داریم بعد همگانی دوچرخه سواری را در سطح استان تقویت کنیم گفت: در کنار فعالیت های حرفه ای و قهرمانی یک وظیفه عمده و خطیر بر عهده این هیئت ورزشی است و آن توسعه و اشاعه استفاده از دوچرخه در فعالیت های روزانه است.

سید جواد موسوی ادامه داد: دوچرخه وسیله نقلیه پاک و مناسبی است و می توان از آن به عنوان جایگزین وسایل موتوری در بسیاری از امورات روزانه بهره گرفت.

متولی دوچرخه سواری استان البرز با تاکید براینکه در این راستا باید بستر و زیرساخت استفاده از دوچرخه در شهرهای مختلف به خصوص کلانشهر کرج مهیا شود گفت: از بدو حضور خود در مسئولیت هیئت دوچرخه سواری استان البرز پیگیر راه اندازی مسیرهای دوچرخه و ایستگاه های مخصوص آن بوده ایم و خوشبختانه در سایه همراهی شهردار کرج و همراهی سازمان حمل ونقل وترافیک وپلیس راهور اقدامات خوبی در حال انجام است.

موسوی با اشاره به ترافیک روزافزون کرج و تبعات منفی ناشی از آن به خصوص آلودگی هوا گفت: قطع به یقین برگزاری همایشهای مختلف می تواند عاملی ترغیب کننده و فرهنگ ساز برای توجه بیشتر مردم به این وسیله نقلیه پاک باشد.

وی در پایان گفت: هیئت دوچرخه سواری استان البرز برنامه ریزی وسیعی را برای برگزاری همایش  وجشنواره های مختلف برای عموم مردم دارد و در ماه های پیش رو شاهد برگزاری آنها به تناوب و در مناسبت های ملی و مذهبی خواهیم بود.

11

12

14

13

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز