جباری سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان:

شرایط اردوی تیم ملی در ارومیه بسیار خوب و قابل تمجید است

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۷:۴۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۰۹۴۸
شرایط اردوی تیم ملی در ارومیه بسیار خوب و قابل تمجید است
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تمجید از میزبانی ارومیه گفت: تمام جوانب برای برگزاری یک اردوی با کیفیت آماده شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدرضا جباری سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: با توجه به شرایط خوب ارومیه از لحاظ زیرساختی، به پیشنهاد من میزبانی اردوی تیم ملی نوجوانان در این شهر برنامه‌ریزی شد و تا به امروز میزبانی بسیار با کیفیتی از سوی استان آذربایجان‌غربی شاهد بودیم که باید از همه مسئولین این استان قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه، علی‌رغم درخواست‌های استان‌های دیگر، اردو را در ارومیه برگزار کردیم، گفت: اردوی بعدی یکی از استان‌های همسایه آذربایجان‌غربی با تهران خواهدبود که فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری خواهدکرد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اضافه کرد: شرایط کشتی‌گیران روز به روز بهتر می‌شود و برای اردوی بعدی نیمی از کشتی‌گیران از بین حاضرین اردوی ارومیه انتخاب خواهند شد تا برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی مجارستان آماده شویم.

جباری گفت: پیش از این قرار بود در مسابقات آسیایی هند حضور پیدا کنیم که این رقابت‌ها بدلیل شرایط حاد کرونایی لغو شد و اکنون با ادامه همان تمرینات آماده رقابت‌های جهانی می‌شویم.

جباری اضافه کرد: بدلیل شرایط کرونا، هیچ خبری از کشتی‌گیران سایر کشورها نداریم و تمرینات همه کشتی‌گیران در شرایط قرنطینه و بدون خبریست درحالیکه پیش از کرونا امکان دستیابی به اطلاعات کشتی‌گیران سایر کشورها فراهم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز