تثبیت بحث فنی کشتی‌گیران یکی از اهداف اردوی ارومیه است

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۰۹۵۴
تثبیت بحث فنی کشتی‌گیران یکی از اهداف اردوی ارومیه است
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: تثبیت بحث فنی کشتی‌گیران یکی از اهداف اردوی ارومیه است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به اینکه، اردوی ارومیه دومین اردوی کشتی‌گیران نوجوان است، گفت: پیش از این اردوی ساوه بدلیل لغو رقابت‌های آسیایی برگزار نشد با این حال اردوی ماهان کرمان برگزار و کشتی‌گیران شروع کار فنی خود را داشتند و در ارومیه با هدف تثبیت کار فنی کشتی‌گیران در حال برگزاریست.

وی افزود: باید از مسئولین استان آذربایجان‌غربی بابت میزبانی این اردو قدردانی کرد و به آن اهداف مدنظر دست یافتیم.

وی اضافه کرد: ۴۶ کشتی‌گیر در این اردو بعد از برگزاری مسابقات انتخابی حاضر و در کنار آنها کشتی‌گیران استان آذربایجان‌غربی نیز حضور دارند که برای ارتقای سطح فنی و آمادگی آنها کلاس‌های آموزشی نیز برگزار و در صورت دست‌یابی به سطح مدنظر دوباره به دوره‌های آموزشی دعوت خواهندشد.

طلایی افزود: هدف اصلی اردو، آمادگی برای مسابقات جهانی مجارستان است که اواخر تیرماه و اوایل مردادماه سال‌جاری برگزار خواهدشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ادامه داد: در دورانی که بیماری کرونا شیوع یافت متاسفانه مسابقات مختلف لغو و اردوی خاصی نیز برگزار نشد و تنها شرایط مسابقه‌ای که کشتی‌گیران حضور داشتند، مسابقات انتخابی در رامسر بود، با این حال همه کشورها یکسان هستند.

طلایی گفت: در بحث فنی کار زیادی نیاز است، تلاش می‌کنیم تا اعزام به مجارستان به سطح آمادگی لازم دست یابیم.

وی در خصوص شرایط کشتی کشورمان نیز گفت: اگر بتوانیم تمرینات و اردوها مستمر و در شرایط مسابقه باشیم و این رشته بصورت کامل نیز مورد حمایت قرار بگیرد، ایران همواره جزو سه کشور برتر جهان باقی خواهدماند با این حال خانواده کشتی امیدوار به درخشش در المپیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز