رییس هیئت دو ومیدانی لرستان :

تمام انرژی خود را در سه سال گذشته به ورزش پایه اختصاص داده ایم / تیم‌های "الف و ب" دو و میدانی استان را تشکیل خواهیم داد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۰۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۱۲۱۹
تمام انرژی خود را در سه سال گذشته به ورزش پایه اختصاص داده ایم / تیم‌های الف و ب دو و میدانی استان را تشکیل خواهیم داد
سیاوش سپهوند گفت: در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دو تیم نوجوانان و جوانان استان به اردو خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سپهوند روز جمعه در حاشیه مسابقات دو و میدانی انتخابی استان لرستان که  در دو رده نوجوانان و جوانان در دو بخش دختر و پسر به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد، اظهار کرد: مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان استان با حضور ۳۰ ورزشکار دختر و ۶۰ ورزشکار پسر در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد.

اوافزود: به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی از طرف هیات دو و میدانی استان اهدا شد واین مسابقات جهت اعزام دو تیم نوجوانان و جوانان استان در دو بخش پسر و دختر برای قهرمانی کشور در تیرماه به میزبانی اراک خواهد بود.

رئیس هیات دو و میدانی  لرستان تصریح  کرد: در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دو تیم نوجوانان و جوانان استان به اردو خواهند رفت و به بهترین شکل ممکن در قالب تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور که در اراک برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 سپهوند عنوان کرد: با توجه به حساسیت و استراتژی بلند مدت هیات دو و میدانی استان لرستان در بحث استعدادیابی و پرورش استعداد،تیم نوجوانان و جوانان استان به بهترین شکل ممکن در بحث انتخاب تیم و اعزام تیم عمل خواهد کرد که امیدواریم بتوانیم در رده‌های پایه ورزشکاران خوبی را در استان تثبیت کنیم که این تثبیت و ماندگاری آینده درخشانی برای ورزشکاران  استان رقم خواهد زد.

او بیان کرد:  قطعاً دو و میدانی استان تمام انرژی خود را در سه سال گذشته به ورزش پایه اختصاص داده که امیدواریم در دو راستای قهرمانی و بالا بردن سطح آگاهی مربیان پایه استان بتوانیم زیرساخت های خوبی را برای آینده ایجاد کنیم.

 رئیس هیات دو و میدانی  لرستان  گفت: درب این هیات به روی همه نوجوانان و جوانان استان باز است و با توجه به سهمیه اختصاص داده شده توسط فدراسیون شاید تعداد کمی از ورزشکاران به مسابقات قهرمانی اعزام شوند اما در این راستا تیم‌های الف و ب دو و میدانی استان تشکیل خواهیم داد که تیم (الف) به مسابقات قهرمانی  و تیم (ب) به مسابقات مناطق اعزام خواهند شد و جای امیدواری است که هیچ نوجوان و جوانی در سطح استان از از گردونه رقابت حذف نخواهد شد.

او خاطر نشان کرد: از حشمت اله امان اللهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مربیان و ورزشکاران استان که همیشه همراه و هم یار ما  بوده اند و در پیشرفت دوومیدانی استان تاثیرگذار هستند تقدیر و تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز