سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج :

کم تجربگی مانع صعودمان به فینال شد/ کسب سومی لیگ برتر عنوان ارزشمندی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۱۳۲۶
کم تجربگی مانع صعودمان به فینال شد/ کسب سومی لیگ برتر عنوان ارزشمندی است
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه کم تجربگی مانع حضور تیم در فینال مسابقات شد گفت: کسب سومی لیگ برتر وتکرارمقام سال گذشته را یک اتفاق ارزشمند می دانم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،لیگ برتر تنیس روی میز پایان یافت و در نهایت نماینده البرز در دومین سال حضور خود در این رقابت ها توانست عنوان سومی سال گذشته خود را تکرار کند.

شهرداری کرج با ترکیبی از بازیکنان جوان و البته حضور حمیدرضا طاهرخانی با تجربه پای در این مسابقات گذاشت و بار دیگر توانست خود را در جمع 3 تیم برتر این مسابقات جای دهد.

 امیر بخشی در ارتباط با کم وکیف حضور تیمش در نیمه نهایی این مسابقات اظهار کرد: متاسفانه در روز بازی رفت مرحله نیمه نهایی شرایط به نفع ما پیش نرفت و به نوعی روز ما نبود وبا شکست 5 بریک کار را به پایان بردیم.

وی افزود: در بازی برگشت نیز علیرغم کسب 3 برد پیاپی در آغاز کار نتوانستیم این روند را ادامه دهیم ودر نهایت فرصت حضور در فینال را از دست دادیم و رتبه سومی ماحصل کار تیم ما در این فصل بود.

بخشی با بیان اینکه تیمی جوان در اختیار داشتیم و به جز طاهر خانی بقیه نفرات تجربه زیادی در لیگ برتر نداشتند گفت: به نظرم در مجموع عنوان سومی برای بضاعت وهزینه ای که کرده بودیم خیلی خوب است.

وی با ابراز رضایت ازنمایش فنی بازیکنانش گفت: تمام تلاش و هدف گذاری ما حضور در جمع 4 تیم برتر مسابقات بود و خوشحالم که توانستیم از عنوان سومی سال گذشته دفاع کنیم و افتخاری برای ورزش البرز کسب شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج تصریح کرد: امیدوارم با حمایت مدیریت شهری کرج این تیم برای فصل آینده نیز فرصت حضور در لیگ برتر را داشته باشد و من نیز با افتخار در خدمت این تیم و نماینده شهرم خواهم بود.

وی درپایان از همه کسانی که در شکل گیری و تدارک این تیم جهت حضور در لیگ برتر همراهی کردند قدردانی کرد و گفت: منصور وحیدی عضو شورای شهر، عمران احمدی مدیر تیم ،علوی مدیریت باشگاه شهرداری و ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مدیریت بیمارستان تخت جمشید در مسیر آماده سازی وحضور تیم تلاش ومساعی زیادی داشتند که جا دارد از آنها تشکر وقدردانی کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز