۴۳ کیلومتر راه روستایی شهرستان سلماس آسفالت می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۲۵۹۵
۴۳ کیلومتر راه روستایی شهرستان سلماس آسفالت می شود
مدیر کل راهداری و حمل و‌ نقل جاده ای آذربایجان غربی در سفر یک‌روزه به شهرستان سلماس از آسفالت ۴۳ کیلومتر راه روستایی این شهرستان درسالجاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی در بازدید از پروژه های راهداری شهرستان سلماس با همراهی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال حدود ۴۳ کیلومتر پنج محور روستایی شهرستان سلماس در سال جاری آسفالت خواهد شد که در مرحله عقد قرارداد و طی سلسله مراتب اداری هستند.

ارسلان شکری ضمن تاکید بر محرومیت زدایی در شهرستان سلماس مذکور اذعان داشت: در این راستا پروژه های مناسبی جهت افزایش درصد برخورداری از راههای آسفالت و ایمن در محورهای مواصلاتی اصلی و‌روستایی این شهر عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح تقاطع شکریازی، شهرستان  آبگرم و روکش محور کهنه شهر و پل درزه کنان بعنوان مهم‌ترین طرح های در دست اقدام  اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد درنظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: مهم ترین پروژه در این شهرستان که در اولویت کاری این اداره است بحث جداسازی باندهای رفت و برگشت سلماس به سمت خوی بوده و با قراردادی بالغ بر هشت و نیم میلیاردی پروژه شروع شده و تولیدات نیو جرسی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز