قریب به ۶ هزار مترمربع از محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد در سنندج آسفالت وبهسازی شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۳۵۰۶
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از آسفالت قریب به 6 هزار مترمربع از معابر ومحلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد اظهار داشت: آسفالت و بهسازی معابر و محلات به خصوص در سطح نواحی منفصل از مطالبات بحق شهروندان است که با شناسایی مسیرهایی که نیاز به بهسازی دارند براساس اولویت انجام خواهد شد.

مهندس سامان سعیدی گفت: برخی از محلات  ناحیه منفصل شهری به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی عنوان کرد: عملیات آسفالت در سطح ناحیه حسن آباد نیز با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب معابر در حال انجام است.

وی از آسفالت قریب به 6 هزار مترمربع از معابر سطح ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با 700 تن آسفالت، بهسازی شد.

سعیدی همچنین اعلام کرد : 10 هزار مترمربع اساس و 10 هزار مترمربع زیراساس در خیابان امیرحسین خان اردلان و آماده نمودن این خیابان به طول یک کیلومتر به منظور آماده سازی جهت آسفالت انجام شد.

وی در ادامه به اجرای اساس 4 هزار مترمربع اساس و 4 هزار مترمربع زیراساس در خیابان زردشت (ون) و آماده شدن 350 مترطول جهت آسفالت و بهسازی مسیر نیز اشاره نمود که در آینده نزدیک این معابر هم آسفالت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز