عملیات پاکسازی آثار تبلیغات کاندیداها در سنندج انجام شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۳۹۳۵
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات پاکسازی آثار تبلیغات نامزدهای سطح شهر خبر داد و گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چندین اکیپ از خدمات شهری مناطق عملیات پاکسازی پوسترهای انتخاباتی را از جداره های معابر وخیابان های اصلی سطح شهر را آغاز نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم امسال برگزاری انتخابات ریاست جمهموری و شورای شهر  و روستا است .

شکور صلواتی بیان کرد : شهرداری سنندج همانند انتخابات دوره های گذشته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر و پرشور انتخابات را صورت داده است .

وی گفت : در راستای مهیا نمودن امکانات جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی سازمان سیما و منظر 20 نقطه در سطح شهر جهت معرفی نامزدها و برنامه هایشان را در نقاط مختلف سطح شهر تعیین نمود .

صلواتی افزود :  متاسفانه همانند دوره های قبلی بسیاری از نامزده های انتخاباتی  با چسپاندن پوسترهای تبلیغاتی بر جداره سطح شهر ، مبلمان پارکی و ایستگاه های اتوبوس باعث نارضایتی شهروندان شدند.

وی افزود : چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در شهرداری مناطق و نواحی منفصل در این ایام هرشب اقدام به پاکسازی تبلیغات غیر مجاز می نمودند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد : با توجه به اینکه طبق قانون نامزدهای انتخاباتی از امروز مجاز به تبلیغات نیستند بنابراین چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری عملیات پاکسازی آثار تبلیغاتی در معابر و خیابان های اصلی سطح شهر را آغاز نموده اند .

وی ابراز امیدواری نمود : ظرف دو سه روز آینده بتوانیم تمامی آثار تبلیغات غیر مجاز سطح شهر را پاکسازی و تنظیف نماییم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز