در سالروز میلاد امام مهربانی ها؛

اصحاب رسانه خراسان رضوی صاحب تعاونی شدند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۶۴۳۴
اصحاب رسانه خراسان رضوی صاحب تعاونی شدند
فعالیت شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی در سالروز میلاد امام مهربانی ها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در مراسمی که با حضور جمع کثیری از مدیران، اصحاب و پیشکسوتان رسانه خراسان رضوی به منظور آغاز به کار این تعاونی در سالن همایش های روزنامه قدس، برگزار شد معاون فرهنگی و رسانه ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، راه اندازی تعاونی اصحاب رسانه در این ایام مبارک را به فال نیک گرفت و از تلاش های مدیران شرکت و خانه مطبوعات و رسانه های این استان، برای شکل گیری چنین اتفاق خوبی قدردانی کرد.

 دکتر افشین تحفه گر به نقش موثر تعاونی ها در شکوفایی اقتصاد، تاکید کرد و گفت: فعالیت ۱۵ میلیون نفر در بخش تعاون در کشور، نشان دهنده اهمیت این بستر اقتصادی است و از این بستر، اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز بهره مند خواهند شد. او افزود: برای ورود بورس از طریق تعاونی اصحاب رسانه می توان برنامه ریزی کرد و قدم محکم اقتصادی برداشت.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز در این مراسم از چالش های اصلی در حوزه تعاون را فرهنگ سازی دانست و گفت که اصحاب رسانه می توانند یاریگر این حوزه باشند.

عقیل مختاری با ابراز خرسندی از این که اصحاب رسانه به خانواده تعاون پیوستند، افزود: ایجاد تعاونی برای شما و خانواده هایتان منشا خیر و برکت خواهد بود و با ورود اصحاب رسانه به حوزه تعاون، تحولی در حوزه فرهنگ سازی شکل خواهد گرفت.

او با بیان این که فرهنگ سازی وظیفه یک سازمان نیست ادامه داد: شرکت های غیر تعاونی از جمله شرکت های سهامی، اساس تشکیلاتشان سرمایه محور است اما در شرکت های تعاونی، محور و مبنا انسان است و در آن سرمایه افراد اهمیت ندارد؛ بنابراین بدون توجه به تعداد سهام، همه حق رای برابر دارند.

مختاری، تاکید کرد: شرکت های تعاونی مبنای انسانی دارند و بستر فرهنگی در این حوزه دارای اهمیت بسیار است.

بر اساس این گزارش، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی نیز گزارشی از روند شکل گیری این شرکت و شرایط عضویت ارائه کردند و در پایان هم از سایت عضویت الکترونیکی شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی به آدرس ashabrasane.ir رونمایی و لوح یادبود آن توسط جمعی از  مدیران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه حاضر، امضا شد‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز